Aniekr knappe drachtige dames
Whis heeft het erg lastig, moet ze nog lang?
Pandakaas jij zit met merrie die skippy bal hebben ingeslikt

Het begint echt te spannen voor velen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
R12312 schreef:Wat zijn die van jullie allemaal mooi slank voor dragende merries. Die van mij heeft gewoon een waterbuik zo zwaar is ze .
Vulina schreef:En ophoping van vocht, vaak zit het als een soort plaat onder op de buik. Geen domme vraag hoor, gewoon stellen!
Arianne schreef:Bah Inowa, dat klinkt niet leuk. Hoeveel lammetjes hebben jullie nu in totaal gekregen? Hopelijk vanaf nu geen ellende meer
Crines schreef:R....: ooh die haar uier is toch ook al wel mooi aan het vullen. Ik ben benieuwd. Is je Flemmingh merrie drachtig van een dressuurhengst? Want ik meende me te herinneren dat er nogal onverwachte combi's waren bij jou.
AniekR schreef:Moratoetje, die buik groeit nog bescheiden, maar wat een uier al inderdaad! Maar is niet haar eerste veulen toch?
Vulina schreef:Crines schreef:R....: ooh die haar uier is toch ook al wel mooi aan het vullen. Ik ben benieuwd. Is je Flemmingh merrie drachtig van een dressuurhengst? Want ik meende me te herinneren dat er nogal onverwachte combi's waren bij jou.
Bedoel je vast mij mee. Deze krijgt inderdaad een veulen van een kwpn dressuur hengst. Onverwachte veulens hebben we niet hoorWellicht doel je op de combinatie kwpn x appaloosa? Of fries x appaloosa?
pretty schreef:Crines bij te snelle uierontwikkeling moet je denken aan Placentitis. Om de volgende keer je haak erin te slaan.Dat je de theorie kent is al heel handig voor bij de praktijk,dus komt wel goed!