Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole schreef:Ik heb een valk hengstje besteld (ala kopie van moeders volle broertje mijn vorige hengst) al heb ik zo voor gevoel dat het een palomino gaat worden al ben ik daar ook blij mee haha.. Als het maar gezond is, als het vos is druk ik het terug en bel ik mijn dierenarts op en ga ik huilen![]()
We hebben er zo om gelachen toen ik dat zei
Als ik heel specifiek wil is of 4x zwart of 4x wit met een kolletje![]()
Ik zal een grote poster in haar stal ophangen van der broer met de tekst deze graagNu kijken of het werkt
![]()
[ Afbeelding ]
Achja we zien wel wat er uit komt rollen we hebben HEEL veel mogelijkhedenMaar fantaseren blijft leuk wat het zal worden en wat je beetje hoopt
Cemlys schreef:Nicole schreef:Ik heb een valk hengstje besteld (ala kopie van moeders volle broertje mijn vorige hengst) al heb ik zo voor gevoel dat het een palomino gaat worden al ben ik daar ook blij mee haha.. Als het maar gezond is, als het vos is druk ik het terug en bel ik mijn dierenarts op en ga ik huilen![]()
We hebben er zo om gelachen toen ik dat zei
Als ik heel specifiek wil is of 4x zwart of 4x wit met een kolletje![]()
Ik zal een grote poster in haar stal ophangen van der broer met de tekst deze graagNu kijken of het werkt
![]()
[ Afbeelding ]
Achja we zien wel wat er uit komt rollen we hebben HEEL veel mogelijkhedenMaar fantaseren blijft leuk wat het zal worden en wat je beetje hoopt
Als het een vos is, niet terugdrukken maar gewoon naar mij toe brengen hahaha