@ Dyonne, hee leuk dat je hier ook post

Fijn dat het toch nog gelukt is met Maybel.
Is Caru ook drachtig?
Hier worden de merries als het even lukt ieder jaar gedekt.
Is ook het enige wat ze hier hoeven te doen, veulentjes krijgen en de wei kort houden

Macy laat ik volgend jaar wel leeg denk ik, dan heeft ze 6 veulens op rij gehad en 8 in totaal en ik wil me toch meer toeleggen op de mini's.
Al moet ik zeggen dat ze er absoluut niet onder lijdt en ze altijd erg gelukkig is met een veulen aan de voet en tijdens de dracht.
Dus misschien beslis ik volgend jaar toch anders

Zal straks eens een topic maken met foto's van haar veulen van dit jaar. Gisteren eindelijk weer eens wat foto's gemaakt, hij gaat al weer bijna weg

Ik scan de merries op 18 dagen, rond de 6 weken nog een keer en afhankelijk van een vruchtverzekering nog een keer na 90 dagen. Doe ik ze niet in de verzekering dan laat ik het erbij want als het er dan af is, dek ik ze toch niet meer...
Voor Macy heb ik een goede gustregeling en de mini's zijn door m'n eigen hengstje gedekt.
Binnenkort van de mini merries ook maar eens dikke buiken foto's maken. Bij Isis begin je al wat te zien, ze zit nu op 17 weken en bij zo'n kleintje valt het toch een stuk sneller op.
Dynamic is vooral rondom drachtig, oftewel vreselijk vet

Macy kan je ook rollen...