Hier groeit de merrie erg hard door, veulentje kan ik nu ook dagelijks voelen, blijft toch een bijzonder iets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:Ik ben ook al aan het kijken voor Sis voor aankomend jaar. Dat valt eigenlijk vies tegen. Wil graag toch een verdunning. Met goed papier, correct genoeg maat en Formaat. Dan blijft er echt niks overhet wordt waarschijnlijk dan zoizo een hengst uit het buitenland
vibabu schreef:Mijn merrie wordt behoorlijk rond en zo hoog en verraderlijk bokken doet ze niet meer. Zou haast buitenritjes gaan maken nu Inmiddels is ze geënt tegen rhino en in januari gaat ze verhuizen naar een andere stal. Hoop dat dat gaat lukken, zij maakt zich niet zo druk denk ik maar dr "zus" is best beschermend geworden en was gister best vaak aan het roepen toen we in de bak bezig waren.
nieky1993 schreef:Hier zitten de eerste 8 over de helft. Bij 6 merries heb ik het veulen al gevoeld. De andere 2 merries zijn beetje irritant deze dracht en staan niet lang genoeg stil om rustig te voelen. Iets met humeurig en alleen maar interesse in eten, al de rest is stom![]()
Fleur en Ashley zitten inmiddels op 211 en 200 dagen. Beide al best brede buikjes.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Muronia schreef:Ik vraag me dat ook wel eens af, zou een merrie het weten dat ze een veulen in haar buik heeft? Mijn gevoel zegt van niet. Ik herinner me ook nog wel goed hoe de maidens reageren meteen na hun eerste bevalling. Enorm in de war, echt zo'n blik achterom van wtf heb ik nou uitgepoept??? En dan maakt het geluid en beweegt het, en dan neemt moeder natuur het al vlot over en zijn ze smoor verliefd erop. Zo bijzonder eigenlijk.