Dais_ die latere scans zijn zo leuk e. Fijn dat alles gewoon nog gewoon goed is.

Hier mogen we nog eens gaan piepen op 19 september dan zit ze ong op 125 dagen. Ik kijk er enorm naar uit.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cynthia82 schreef:AnsoDM, Fiore heeft ook voor het eerst van haar leven mok. Ze is 10 jaar en dit is haar zesde dracht. Dus ik denk niet dat het komt door de dracht. Wat dan wel? Geen idee… verminderde weerstand misschien?
Het gaat nu de goede kant op gelukkig. Ze heeft het aan beide achtervoeten.
Dit was 1,5 week geleden na de eerste keer wassen (daarvoor was het veel erger)
[ [url=m/WGHevP.jpg]Afbeelding[/url] ]
moner schreef:Ik lees wel mee, maar reageer eigenlijk te weinig.
Vervelend die mok, onze Friese merrie had voor het eerst rasp aan haar benen, tijdens de dracht, lijkt toch een weerstand probleem.
Kimwilliam gefeliciteerd, geweldig als het dan toch lukt
Goldenarrow beterschap, lastig als je gezondheid je in de steek laat.
Mirjam hopelijk gaat de ontsteking snel over.
Knolselder je bent er vroeg bij dit jaar.
Gisteren de drachtige merries laten scannen. Onze Friese merrie Sterre geen veulen meer te vinden, maar omdat hij baarmoeder wel drachtig aanvoelt gaat hij toch nog een keer kijken, hij moet ook terug komen voor Fardau, want die had zo’n gevulde blaas dat hij de baarmoeder niet in beeld kreeg.
Dus de spanning blijft nog even.
Sterre zou nu 85 dagen zijn, hij geeft ons weinig hoop dat het veulentje er nog zit, maar wilde voor de zeker nog een keer scannen, omdat haar baarmoeder heel diep ligt( ze is 18 jaa) en hij ook met de 35 dagen scan het heel moeilijk in beeld kreeg.
jennyk schreef:AM: Top resultaat voor jouw hengst bij nrps veulens!