Gefeliciteerd goldenarrow! Hopelijk Anna er ook mooi in de eerste ronde achteraan 
AM_Horses schreef:Cp. Gefeliciteerd met de eerste drachtige dames.
Laat je de hengst dan aantal dagen bij de merries, komt hij daarna weer naar huis terug voor training
Dat wordt zeker druk als alles drachtig is. Spannend allemaal
Nee hij heeft er laatst een maand gestaan tot vorige week vrijdag. Ivm concours gisteren even een weekje naar huis gehaald. Nu blijft hij staan tot half augustus
ruiter gaat op vakantie en als ze er weer is gaat ie hooguit alleen af en toe op buitenrit mee want er is bij de wei geen bak.
Serieus trainen komt als hij thuis is wel weer 
Flash ga ik vanuit is ook drachtig alleen die is niet meegeweest met scannen.
Morgan en Lillie zijn beide nu hengstig dus over een weekje of 3 scannen. Er vanuitgaande dat ze dragend zijn zitten die dan op begin juni uitgerekend wat perfect is want anders heb ik ze allemaal te dicht op elkaar zitten (ik heb niet zoveel stallen
).
En dan komt Charisma erachteraan, die zal eind volgende week hengstig worden en Roosje 2 weken daarna. Die is dan als laatste uitgerekend voor 2023 rond dezelfde datum als dat ze dit jaar geveulend heeft want ik sla de veulen hengstigheid over. Dus half juni
.
Ik heb het liefst de veulens in mei en juni. Ik heb niet veel stallen dus ben afhankelijk van goed weer en vind het ook het prettigst als ze lekker het gras op kunnen. Daar groeien zowel moeders als kind toch het beste op.
Het is altijd weer een heel geplan 
@Balko haha ja Bert en als we boos zijn js het BERTINUS!
Ze heet officieel Big Bertha. En doet die naam eer aan want het is echt een lompe koe