Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
alicelover schreef:Prachtige acties foto’s Cio!
Hier op de terugweg van Peter van de Sande. Alle hengsten even gezien en op de foto geweest met For Ferrero. Nu is dilemma gestart, veulenhengstigheid is geweest. Dus wat gaan we bij de veulenhengstigheid doen... Herdekken of Next Level? Of iets anders... Zo moeilijk!
Evelinee_ schreef:Ik heb een manier gevonden om beeldmateriaal in stal te krijgen zonder er al te grote uitgaven voor te doen (net geen wifi in stal).
Met behulp van de Alfred app. Ik gebruik een oude telefoon en die leg ik dan naast mijn bed. Mijn telefoon met 4G blijft dan de nacht filmen. Ik ga het straks even neerzetten! Ben benieuwd!
StalMelyn schreef:Al, terug dekken vind ik altijd lastig. Bang voor een tegenvaller, vooral als je herdekt in de hoop op andere geslacht. En die van jou is ook nog eens perfect getekend. Daarnaast, als je deze wilt houden heb je al zo een van die combinatie. Persoonlijk vind ik het leuk te kijken wat een andere combi doet.
Maar als kleur en geslacht echt losstaat zou ik zeker doen want een prachtig veulen.
Cynthia82 schreef:Eindelijk CP!
Ice, haha, die staat gewoon van de sneeuw te genieten!
Muronia, wat is ze mooi bruin nu! Ik denk wel dat ze gaat schimmelen. Je ziet een licht brilletje en ik vind haar benen te zwart voor eentje die bruin blijftEvelinee_ schreef:Ik heb een manier gevonden om beeldmateriaal in stal te krijgen zonder er al te grote uitgaven voor te doen (net geen wifi in stal).
Met behulp van de Alfred app. Ik gebruik een oude telefoon en die leg ik dan naast mijn bed. Mijn telefoon met 4G blijft dan de nacht filmen. Ik ga het straks even neerzetten! Ben benieuwd!
Die app gebruik ik al jaren. Maar ik snap even niet waarom je een oude telefoon naast je bed legt en je eigen telefoon in de stal hangt. Is andersom niet handiger?
Sannahtris, bedoel je de mijne met palomino?
Mooie foto die laatste!StalMelyn schreef:Al, terug dekken vind ik altijd lastig. Bang voor een tegenvaller, vooral als je herdekt in de hoop op andere geslacht. En die van jou is ook nog eens perfect getekend. Daarnaast, als je deze wilt houden heb je al zo een van die combinatie. Persoonlijk vind ik het leuk te kijken wat een andere combi doet.
Maar als kleur en geslacht echt losstaat zou ik zeker doen want een prachtig veulen.
Ik voel me zó aangesproken