Gefeliciteerd Cynthia, nu kun je opgelucht ademhalen! Ik ben blij voor je
Op 60 dagen scannen op geslacht? Ik dacht dat ze zoiets rond de 100 dagen konden zien?
cp112
Geplaatst: 21-06-19 23:56
Murosch schreef:
Gefeliciteerd Cynthia, nu kun je opgelucht ademhalen! Ik ben blij voor je
Op 60 dagen scannen op geslacht? Ik dacht dat ze zoiets rond de 100 dagen konden zien?
Tussen de 60 en 70 dagen. Daarna zit er teveel vruchtwater.
cp112
Geplaatst: 21-06-19 23:56
Cynthia82 schreef:
Hier het filmpje. Links in beeld zie je het hartje kloppen [ Video ]
Mooi om te zien. Gefeliciteerd!
Fotsy
Geplaatst: 22-06-19 00:17
Mooi om te zien Cynthia heel leuk en wat een opluchting
Balen kabayo, probeer je nog een keer dit seizoen?
Nog iemand met kloppend hartje. Altijd geruststelling.
Geslacht is dacht ik bij ons vanaf 70 tot 100 dagen. Na de 105 dagen zien ze het moeilijker omdat veulen dan diep gaat liggen. Maar vorig jaar waren ze ernaast.
Ik zou sowieso niet extra gaan scannen voor geslacht, al helemaal niet als ik zie wat de nieuwe eigenaar van de moeder van Oakley had.. 3 keer geslacht bepaald op merrie en van het voorjaar lagen er toch echt 3 hengsten naast Nee ik wacht wel lekker tot baby het zelf laat zien
Ik denk dat het nog wel verder ontwikkeld moet worden om het goed te bepalen. Ik hoef het ooo niet zo zeer te weten. Straks verf ik de stal roze, moet het blauw zijn
Soms heb je van die jaren. Ppfffff. Nou dat hebben we nu ook weer. Cassio op 30 dgn niet meer drachtig. En nog maar net niet meer. Dus nu weer hengstig spuiten morgen. Maar de ervaring leert mij dat nu opnieuw drachtig worden vaak lastig is. Maar goed we geven de moed nog niet op.
Ik dacht dat ik gisteravond al iets had gepost, maar schijnbaar toch niet.
Ik zou me ook graag willen melden in dit topic! Mijn merrie is nog niet drachtig, maar gisteren hengstig gespoten zodat we haar hopelijk dinsdag kunnen insemineren.
Mijn merrie is een zwarte, 10-jarige Westpoint x Iglesias x Pion x Orthos merrie, mocht het aanslaan wordt dit haar eerste veulen.
Het is de bedoeling dat Kazan Z de knappe vader wordt!
Ik ga zometeen even proberen bij te lezen en op de hoogte te zijn van jullie verhaal!
Mijn merrie wordt vandaag geinsemineerd! Kriebels in mijn buik van de spanning en enthousiaste Hoop zo dat ze drachtig wordt dit jaar!
Renske_W
Geplaatst: 22-06-19 12:26
Ik vond het insemineren niet spannend. Die echo daarna daarentegen.
Fotsy
Geplaatst: 22-06-19 12:34
Hahah ik ook Renske
Welkom change ben je nu pas gestart
Balen baudy pfff das idd slecht en meestal raken ze idd moeilijk drachtig erna. Hopelijk toch nog geluk.
tiwi1969
Geplaatst: 22-06-19 12:43
Kees was vandaag zo heerlijk zen, zou het???? Zachte ogen. Normaal heeft ze echt geen geduld voor dit soort dingen, nu stond ze heerlijk te genieten(en ik ook)