Ben je mooi klaar mee fokfanaat…

Gefeliciteerd Woogy met de dracht! En wat een gek verhaal van die tweeling zeg, maar gelukkig in ieder geval wel één gezond veulentje.
Al_Zawraa jammer dat ze niets konden vinden.. zo blijft het nog even spannend natuurlijk! Maar als je geen vertrouwen hebt in de reserve DA, kun je dan niet beter wachten tot je eigen DA terug is??
Diertjec natuurlijk blijft dat vruchtje mooi zitten haha!
Gefeliciteerd Eef_bam!!
Fijn dat ze weer thuis is kabayo, nu weer wachten!

Jammer Eef, ook dat het nu de laatste keer was.. Zit je met weide seizoen? Ik was me namelijk ook al zorgen aan het maken dat het al zo laat in het seizoen werd en toen zei mijn DA wil je met het veulen naar de keuring of de veiling? Nee? Dan heb je, als het nu zou lukken, een veulen in Mei wat toch een prima tijd is!
Fijn stephanie dat alles er goed uitziet!
Jammer Barb.. snap dat je er dan nu een hard hoofd in hebt…Kan de DA niet aan huis komen? Mogelijk dat er toch nog een ei zit waar je op kan insemineren? Mijn merrie werd de eerste ronde (april) ook na een paar dagen terug hengstig, toen niet de DA laten komen en er heeft dus waarschijnlijk nog een ei gezeten.. na 18 dagen ook niet drachtig helaas..
Zullen we een ‘wachten op hengstigheid’-bankje aanmaken Juval? Mijn schatje is ook nog steeds niet hengstig (dag 30 sinds inseminatie) -.- En ik wil eigenlijk ook niet laten spuiten maar denk dat we er na het weekend toch aangaan als ze dan nog niet hengstig is.