Alleen marestare loopt nog wel een beetje door, afhankelijk van de merries.Wel grappig, ik moest er net aan denken dat ik gisteravond tegen je zei: mss kom ik tussendoor ook nog wel even kijken als ik wakker ben, heb ik nog een uurtje gedaan ook
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen marestare loopt nog wel een beetje door, afhankelijk van de merries.
Nicole288 schreef:Ja gek he, hoe snel je alles hebt bijgelezen op bokt en dan is er niet veel meer te doen zo midden in de nacht is er geen mensAlleen marestare loopt nog wel een beetje door, afhankelijk van de merries
Nicole288 schreef:Ja gek he, hoe snel je alles hebt bijgelezen op bokt en dan is er niet veel meer te doen zo midden in de nacht is er geen mensAlleen marestare loopt nog wel een beetje door, afhankelijk van de merries.
Wel grappig, ik moest er net aan denken dat ik gisteravond tegen je zei: mss kom ik tussendoor ook nog wel even kijken als ik wakker ben, heb ik nog een uurtje gedaan ook
zich had verslapen hihihihi, vriendje zei nog tegen mij niet meer in slaap vallen he we gaan er uit... en ik weet nog dat ik zei van ik krijg mijn ogen niet open... zegt hij komt zo wel haha en dat zo was ineens 2 uur later
ben nog heel erg moe.... als er wat is sms maar (hopelijk hoor ik hem dan) hihihi maar als je hem dan 1x over laat gaan dan hoor ik hem zeker weten 
en tot straks 
)