Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ijsklontje schreef:Bedankt iedereen. Nu dankzij de pijnstillers voel ik eigenlijk niet veel meer. Zo naar de doc. dan weet ik meer. Want nu ik een tijdje zit ga ik het toch weer voelen
Suelza schreef:Sprak zojuist de DA. Kyra wordt maandag pas gescand. Zaterdag kwam niet uit en dat zou dag 17 zijn, dus zou ze vrijdag moeten. Maar de DA zei dat ze dan geen dracht kunnen ontkennen, hooguit bevestigen. Hij zei dat als ze niets zouden zien, dat niet kan betekenen dat er ook niets zit.
Omdat ik nu toch niet meer van plan ben om dit jaar nog te laten dekken hebben we nu besloten om haar op maandag te laten scannen. Dus nog even extra spannend...
Pauk schreef:Gister zat Pauk op dag 125 en Alonna is ondertussen over de 80 dagen heen.. Schiet lekker op als je het niet doorheb.. Met beide merries gaat alles vlotjes..
Over een kleine 2,5 week gaat het veulen van dit jaar weg en hebben we onze laatste keuring. Daarna gaat Alonna een maand weg om een poging te doen tot beleren voor de wagen.
Gelukkig met de paarden dus alles oke.. Helaas met mij ook wat minder.. Loop al jaren met knieklachten maar is nu wel zodanig erg dat de huisarts er nu vaart achter zet in het ziekenhuis.. Zo zat ik gister bij de dokter en moet ik vandaag dus al naar het ziekenhuis.. Ik hoop echt dat ze het oplossen..
Verder alle mensen met nieuwe drachtige merries gefeliciteerd!
_Marlijn schreef:Ik heb Spirit net weer geschouwd..
En ze is HENGSTIG![]()
Wat super zeg, ik durfde er niet eens meer op te hopen voor dit jaar!
Nu maar HEEL hard gaan duimen dat ze zich fatsoenlijk laat dekken. (Ja, dat wil ook nog wel eens wat problemen opleveren bij haar) En dat ze ook echt drachtig wordt!
Edit: Meagan is alweer 159 dagend drachtig! Tijd vliegt.
snowdon schreef:ShamalArabs, hoe komt het zo dat je al zo vroeg de eerste veulens verwacht?