Ik hou het veulen niet zelf ongeacht wat het wordt, ik hoop op een hengst omdat ik die (denk ik) makkelijker weg kan doen als een merrie (ben gek op merries)
. Het veulen is in principe ook al vergeven. Eigenlijk meteen weer een vraag aan iedereen. Houden jullie de veulens zelf? Of is dat afhankelijk van wat het wordt?
??? zullen die veulens wel de koop in gaan maar deze niet

bij Tinkerbells veulen durf ik alleen niet goed: stel dat ik het mis heb en het toch een hengst is, dan komt ie vast erg verwijfd ter wereld als ik hem met een verkeerde naam aanspreek 
Stel er komt mijn ideale merrietje uitrollen, zeker dat ze dan blijft! Ik heb ook zó'n spijt gekregen dat we Faye verkocht hebben 1.5 jaar geleden
Dit jaar wil ik zeker 1 merrieveulen houden.. Die van Missy gaat denk ik wel zeker weg, een merrie van Spirit houden we in principe, maar als Blossom een merrie krijgt gaat die waarschijnlijk voor (ligt ook wel aan de premies natuurlijk, maar blossom heeft erg goed bloed) Ach.. Ik zie wel wat er uit komt en dan maak ik pas beslissingen. 1 ding is zeker.. De hengstjes moeten weg. We hebben al Bryan, en dit jaar hebben we Milo ook al gehouden, dus nou moeten ze echt zeker weg allemaal
.