Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Nicole, sorry, was helemaal vergeten dat jij ook zo'n latertje hebt. Ik zie dat je met 2 augustus van 11 maanden uit gaat?
) ons eerste veulentje van dit jaar is geboren. Het is een vos (misschien schimmel) hengstveulen geworden met een bles en drie witte voeten
. De afstamming van het veulen is rubiquil x royal diamond x wellington. Hij had wat opstart probleempjes maar hij drinkt nu zelf en de darmpek is er af dus we kunnen nu met een gerust hart gaan slapen. Morgen volgen de foto's en naam (die moet eerst nog worden goedgekeurd door mijn moeder die in het ziekenhuis herstellende is van een operatie).
?
?

360 dagen poeh! Zit er inmiddels al wat meer verandering in of niet?
Weet je wanneer ze uitgerekend is? Niet toch? Ik geloof iig dat jij dat was met de merrie waarvan de dekdatum niet bekend is.. Citaat:De veranderingen van de uiers zijn goed te zien TonieWeet je wanneer ze uitgerekend is? Niet toch? Ik geloof iig dat jij dat was met de merrie waarvan de dekdatum niet bekend is
maar ik denk dat het nu eindelijk dichtbij komt als ik het uier bekijk......
Fijn dat de buurman geholpen heeft!
En dan moet hij er snel uit, want ik wil die taart.

Wat een mooie aftekeningen heeft ie zeg en idd een joekel van een veulen.

En een joekel! zie je nou wel. Pa kan best wel bont door vererven maar is dat bij Dunla vergeten

Citaat:Ik heb vandaag een mijnlpaal!!!!
360 dagen drachtig!!
(hoera??) :
Citaat:EN ik heb ook nog een mijlpaal vandaag!! Missy is vandaag 340 dagen drachtig!Ik wil zó graag een april veulen! Ze heeft nog tijd tot vanavond 12 uur
Citaat:heen en weer lopen en schuren. Niks dutten of slapen, gewoon geen rust in d'r kont..... wat nogal logisch was want Dunla was bezig om uit die kont te komen

) gemaakt van Lee en uier. Overigens komt er nu dus voor het eerst iets uit als ik er in knijp: doorzichtige vloeistof! Ik ga ze ff van het kaartje afhalen. Citaat:@tonie: geen idee met dat slijm! Je zult op de dierenarts moeten vertrouwen of anders een second opinion aan moeten vragen van een andere ...