Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-05 23:53

Hahahaha, Mac je bent nr.??? heel veel, die me op mijn donder geeft. De meeste zeggen: Agossie, heeft ze weer een rattestaart, arm beest. Nu krijgt ze een kouwe kont Verdrietig .
Dames van het Andalusisch ras moeten zich toch afscheiden van de rest Clown. De mooie billen komen wel tot hun recht zo Bloos Schijnheilig

Famosa heeft nog nooit haren op haar staartwortel gehad. Ze werd altijd geschoren. Nu de haren wat langer werden ging het kriebelen. Zand bleef er tussen zitten, madam rolt graag, en dat gaat kriebelen. Nu veeg je het zand er zo uit.

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 13:11

Nou, sinds vrijdag hebben we thuis geen internet meer, dus nu is mn vriend de klos Clown Wat zijn jullie actief geweest in de afgelopen 3 dagen!!!!

Met Odessa is alles ok. Er is wel veel veranderd. Vorige week heb ik nog een heel parcours met haar gesprongen en ging ze er als een dolle overheen, vrijdag ben ik een bosritje met haar wezen maken en wou ze niet eens meer draven. Na 20 meter sukkeldraf was het over. Zelfs als Timon bij haar wegdraafde deed ze niets! De koek is een beetje op dus, madame krijgt haar zwangerschapsverlof.

Haar uier is kleiner dan voordat ze de kuur kreeg. Goed nieuws dus. De grootte verschilt per dag:

Afbeelding

Het werkt allemaal al wel. De banden zijn niet veel losser geworden, en ook dat verschilt per dag.

Gisteren, toen ik haar uier aan het schoonmaken was, ging de buik ineens helemaal heen en weer! Het veulen ging me toch te keer! Madame leek het niet erg te vinden! Het veulentje was alvast aan het oefenenen voor de springparcoursen Haha! en heeft gelukkig nergens last van!

Har buik is iig echt huge.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze ruidt echt gigantisch momenteel! Ze begint echt al heel mooi in haar vachtje te zitten, maar omdat ze dan ook minder goed bestand is tegen het koude winterweer, heeft madame nu gordijnen Haha!

Schuren doet ze niet, heeft ze ook nog nooit gedaan, en hopenlijk gaat ze dat nu ook niet doen!

Ik heb in ieder geval goede moed momenteel. Ik vertel haar steeds dat het veulen in ieder geval nog 7 weken moet blijven zitten, hopenlijk luistert ze Lachen

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 13:29

Nou, dat klinkt allemaal echt heel positief!! Daar ben ik blij om! Haar buik wordt echt Groot!!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:03

Sim voelt zich overigens echt nog prima! Ze waren net met z'n drieen echt gek aan het doen in de bak, Sim die lokte de boel juist uit! Steigerde tegen Jeddah op zelfs! Helaas daar geen foto's van, maar wel deze:
Afbeelding
Ik geloof echt niet dat ze "last" heeft van haar buik.. Haha!

Hier waren ze al begonnen, toen was ik nog boven, gelukkig wel met camera in hand Knipoog
Afbeelding

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 14:49

Af en toe vraag je je echt af of ze nog wel kunnen rennen met die BUIK.. Maar dan laten ze toch weer zien dat ze dat wel zeker kunnen!! Haha!
Kila kwam vorige week op het eten afgegallopeerd Haha! (Aardbeving!)

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-05 15:00

Geweldig die eerste foto Haha! Odess doet nog wel eens een klein sprintje door het land, maar is verder erg rustig. Ze heeft dan ook niet een maatje dat haar echt uitdaagt ofzo, die houdt zich veel te hard bezig met eten!

Eten is voor Odess ook heel belangrijk, terwijl dat eerder niet zo'n HOT item was Clown Maar nu, als ze voer ruikt, nou berg je dan maar Haha! Ik merk wel dat ze wat minder gaat eten en drinken, wat ze eerder in een nacht opat, lukt nu vaak niet meer.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:35

@Jeddah: die foto van Sim is geweldig!! Stoere zwarte haarbal in de sneeuw!

Odessa's buik blijft zo mooi van vorm!! Rond, rond, rond ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 15:55

Gave foto Jeddah, van Simply!!! Geweldig!
[naam] heeft helaas wat meer last van haar dikke buik... Scheve mond ze moet nog 1,5 maand (half maart!) ongeveer en is echt tonnetje rond... Ze loopt nu lekker hele dagen in de wei, rijden gaat gewoon niet goed meer, ze is dan echt bewegingskreupel. Ze mag nu dus lekker in de wei genieten! Haar uiers worden trouwens met de dag groter!
T is dat ik geen foto's kan plaatsen, anders liet ik jullie meegenieten van [naam]'s dikke buik!!!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:26

Nadat ik met Kila merkte dat joggen (langzaam draven) zeer lastig werd voor haar, kreeg ze ook zwangerschapsverlof. Vind het wel jammer dat de bespiering wat minder wordt, maar het was gewoon niet meer fijn voor haar.
@skippy1: Krijg je ze wel op de computer? Anders stuur je ze naar mijn mail, en dat zet ik ze wel voor je op internet (heb een eigen site). Mijn mail waar je het naar toe kan sturen is:
wendy@bontebende.nl
Ben namelijk wel erg benieuwd!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:32

odess is echt mooi rond! Haha! Nog 76 dagen Lachen schiet lekker op!

sim kan er ook nog wat van zie ik wel! Haha! lekker dollen met die buik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 16:56

@ Wendy Ik heb je gemaild hoor!

Wendy is zo lief de foto's voor me te plaatsen, dus nog even en dan kunnen jullie ook meegenieten van dikke [naam]!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:13

Hier de foto´s van Bibi, van Skippy1:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Skippy, ik heb ze wel een beetje verkleind, want ze ware reuze groot! Haha!
Ze is inderdaad ERG dik. Hoe lang moet ze nog? En wat voor ras is het?

Groetjes Wendy

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:23

Wow! !!
Die is al bol, ja! Ligt ook al lekker ver naar achter. Ze moet niet zo lang meer, of wel?
Leuke merrie trouwens! Leuke aftekeningen ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:25

Wendy bedankt!!! Ik wist niet dat ze zo groot waren (sorry Bloos! ).

Bloos
[naam] is een breedingstock American [paard], ze is nu 6,5 jaar en ze is ruim 9 maanden drachtig, ze moet nog iets meer dan 1,5 maand...

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 17:26

Dat wordt er denk ik eentje die eerder komt, in plaats van later!! Haha! Ook als ik de uier zo bekijk. Veel succes ermee in ieder geval!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:51

Wow! Wow! Wow!
ik heb er maar 1 woord voor: SKIPPIEBAL ALARM! Haha!:D
Die uier loopt ook al aardig vol! En ze moet nog een dikke 1,5 maand! je zou denken dat het eerder komt Lachen
Mooi merrie trouwens! ik ben benieuwd Haha!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:52

Zo die is echt al flink!! En haar uier is ongeveer hetzelfde als die van Simply, en Sim moet begin maart!!

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:56

@ jeddah: Heeft simply ook al zoveel uier??

Dit gaat echt opschieten! Haha! allemaal merries met een super ronden buik en nu loopt de uier ook al vol! Haha! wie word de eerstvolgende? Tong uitsteken

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 18:57

Jep, al ziet het er wel anders uit, bij Sim zijn de tepels al meer gevuld, maar die heeft natuurlijk al een veulen gehad, ik zal kijken of ik morgen weer foto's mag maken van d'r... Verward Bloos!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:06

Kan moeilijk vertellen hoe dik het uier van Kila is, aangezien ik het niet echt kan zien (dikke vacht, ook daar Scheve mond ) dus ik kan het alleen voelen. Het is wel dikker aan het worden, maar nog echt niet zo dik als die van Bibi.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:08

skippy1 schreef:
Bibi is een breedingstock American Paint Horse, ze is nu 6,5 jaar en ze is ruim 9 maanden drachtig, ze moet nog iets meer dan 1,5 maand...

Haha, ik dacht al zoiets te herkennen ja Knipoog . Daar heb ik er zelf ook twee van (en 1 mét vlekken) Haha! ! Van wie is ze drachtig?
Laatst bijgewerkt door Mac op 24-01-05 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:09

Macy had vanmorgen alweer een plakkerige speen.
Ik baal er best wel van want ik heb het idee dat ze straks weer zo lang van te voren gaat lopen kegelen enzo... Scheve mond
Aan het eind van de middag is het uier ook niet meer klein zoals 2 weken geleden, wel minder dan 's ochtends maar duidelijk voller dan een paar weken geleden...

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:21

Dat lijkt me best wel lastig ja!! Weet je ook niet precies vanaf wanneer je het goed in de gaten moet houden. Ik heb ook wel het tegenovergestelde meegemaakt. Merrie´s die helemaal niet gaan kegelen. Is ook erg lastig! Ben benieuwd hoeveel tijd ertussen zit met Kila, want aangezien dit de eerste keer wordt, is er geen peil op te trekken.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:28

Tjee wat een hoop bolle merrie foto's weer! Clown Odess ziet er goed uit, alsook Sim (gave actie!) en Bibi! Bloos! Uier loopt ook al aardig vol.
Ik zie trouwens ook een nieuwe buik in dit topic, een Tink-Tank. Haha!

Balen Marije ... Scheve mond En je kunt Macy ook niet melken wegens gevaar voor eigen leven anders kon je de biest invriezen als ze zo lang op voorhand weer gaat kegelen.
Ook niet goed voor je nachtrust, maar daar heb je de barncam natuurlijk voor. Knipoog

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-05 19:31

Macy moet nu nog 6,5 week tot 323 dagen, haar kortste dracht tot nu toe.
Ze lijkt dit jaar ook al veel verder dan vorig jaar om deze tijd (toen ging ze ineens 342 dagen Rolleyes ) dus ik heb het vermoeden dat ze niet de 11 maanden uit loopt.
Maar ja, als ze dit nu leest gaat ze voor de 350 ofzo......