Aan de hand van de foto's zou ik denken dat ze nog dragend is
Deze is van vandaag (rekening houdend dat ze schraal staat door huidige veulen)

En dit is van 24 september
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

TJ_Stables schreef:@Zaquira
Aan de hand van de foto's zou ik denken dat ze nog dragend is
Deze is van vandaag (rekening houdend dat ze schraal staat door huidige veulen)
[ Afbeelding ]
En dit is van 24 september
[ Afbeelding ]
het wordt waarschijnlijk dan zoizo een hengst uit het buitenland
is echt gekomen sinds ze drachtig is. 

AM_Horses schreef:Tj_stables. Snap ik, je hebt iets anders om nu naar uit te kijken. Voor je het weet is het december. Succes met de laatste loodjes.
Vibabu. Duidelijk drachtig dus. Lekker wat rustiger aan doen. Buitenritjes zijn misschien dan wel leuk. Haar zus verhuist niet mee?
Sharonindez. Fijn dat ze nu goed gaat. Eten gaat nu beter?
Papa to be, gaat ook heel fijn. Ben ik lekker mee bezig. Vandaag de zadelmaker geweest voor hem, een kopijzer maat gegroeid. Dus dat is positief. Dit weekend meegenomen naar club les, dat was ook erg leuk.
knapperd![]()
[ Afbeelding ]

Het hobbelen derhalve ook, buiten valt er nog wat te beleven (incl een verdwaalde boomstam hupsen), in de rijbaan valt ze dood. Zit dus ook ten dele tussen de oren. Of misschien is rechtdoor gewoon makkelijker en een bocht om de 20-40 m te veel voor modus walvis. Die sterk overdreven is dmv eerdere veulens. Obv grootte buik verwacht ik een drieling, minstens
.
. 
: Want komende twaalf maanden geen lessen, geen wedstrijden, geen jaarlijks weekendje Zeeland, geen WE-cursus, geen schriktrainingen of andere toestanden waar ik altijd graag mee doe... helemaal niets. Kassa!
. De mensen waren radeloos dus ben blij ze te kunnen helpen door de merrie hier te laten bevallen.
en ze ziet er top uit, mooi buikje
. Wij hebben de combinaties al klaar voor volgend jaar. Goed wel met eigen hengsten maar er is al bepaald welke merrie onder welke hengst gaat
. Ga je ook wedstrijden starten met hem?
. Ben je inmiddels al wat bekomen?
de kleine van Elonia is lekker actief