ice wordt nu toch wel echt spannend
  Al durf ik niks meer zeggen, hier toont merrie hengstig en geen ei, dan toont ze niet hengstig en groot ei maar baarmoeder niet klaar, was is dit toch zeg, werk eens beetje mee
 Kom het goeie hoop op de volgende hengstigheid met het mooie weer in aantocht 
 Wat is eigenlijk nu pas besef is dat mijn beide merrie's Flo en Elsa samen lopen qua henstigheid, dat zou leuk zijn als ze samen zouden drachtig zijn.
 Vulina das knap, hier is het 3 jaar geleden dat ik nog gereden heb maar ik kan zo genieten van er enkel naar te kijken ook
 Pretty hoop dat je ze toch kan houden, zo een leuk kleurke
 boeren 
 oh DL Bo toch gedekt, moeilijk zo als ze niets tonen, duimen draaien, en ja kans op palo maar ook valk en smokey Black want Marcel is AaEeCRCR, zou alleen Elsa willen testen op Agouti want stel dat ze AA is, heb ik enkel kans op Palo en Valk en dan nog eens bont natuurlijk
 Manda die eigenaar is helderziend
 , neehoor als je je merrie goed kent dan kan dit, had ik de laatste keer ook ofwel zat het er nog net ofwel was het net weg, en ja net wegJoyce begrijpelijk, de klik met een paard is het allerbelangrijkste en ze zijn allemaal zo verschillend
Pauk zes grote, pfff das een hoop
 maar zoveel te meer plezier natuurlijkLuna al nieuws wanneer mag je ze gaan halen, scannen jullie die kleintjes ook?
Cynthia zie je het al voor je
  zo achter lopen met potje en dan eigenlijk nog hopen dat het geen spuitdiarree is want in plaats van in het potje zou het wel ergens op je hoofd kunnen landen 

Ik zie je dus nu lopen inclusief regenpak en zo'n parapluutje op je hoofd 

Een goed paard heeft geen kleur... Ik haal de discussie maar niet aan, maarja ik hoop maar dat je crème of stippen krijgt zodat het aan je wensen voldoet...
  maar we hoeven allemaal de moed niet op te geven, het is nog vroeg in het seizoen