Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gr_roos schreef:Ik denk dat dat nog wel mee valt carmen, het is hetzelfde principe als touwtjes en je kan ze nog stellen ook.
Ik longeer mijn paard met een pessoa en die touwtjes hangen wel eens losser en daar stapt ze bijlange na niet in.
_Noor schreef:Jouw merrie is inderdaad nog erg mooi in model Roos!
Citaat:Nudine is modder en moddervet, helaas.
Ze krijgt geen krachtvoer, maar 1 summerfit koek per dag. Van de DA moeten we vanaf de 5e maand wel (wat) krachtvoer gaan geven en dan de laatste 3 mnd natuurlijk merriebrok. Daarnaast staat ze wel de hele dag buiten, weinig gras, en krijgt ze een portie kuil. Meer korten vind ik niet erg reëel. Vind het belangrijker dat ze lekker buiten loopt. Maar goed, vanavond gaat we weer aan de slag. Gister ook een fijn buitenritje gemaakt, dus we gaan de goede kant op.
Neonlight schreef:Ik ben jaloers, mijn merrie is juist heel schraal en niet dik te krijgen. Op dit moment ziet ze er echt slecht uit, veulen vergt behoorlijk wat van haar dit jaar. En dat veulen staat er met enorme spekbillen bij.Neon krijgt 4 kilo brok (half onderhouds, half merrie), overdag de hele dag hooi en 's nachts de hele nacht gras. En dat voor een merrie van 1.49m, is best veel.