Mmm hiboune, moeilijk, kan je niets met een oud dekbed ofzo?
Ik kan je helaas niet helpen, had een veulen deken maar die is veel te groot voor n shet ( zelf voor mn veulen toen) en ik denk te kort omdat ze vaak wat boller zijn.
Bimmetje
Geplaatst: 13-02-10 20:29
Hiboune, ik heb hier nog een deken van BR. Voor 35 euro mag je het meteen op komen halen. 1 winter gebruikt en is nog wel vies. Wel nog in super staat! De ondermaat is 107cm.
Tja ik denk nog steeds dat Paulien ineens kan omslaan.
Normaal met bevallen is ze nog drukker dan nu, maar dan staat ze ook alleen omdat we de stal dan groter doen. Gaan we nu ook doen, alleen als het er wat meer op lijkt, ze kan slecht tegen alleen staan (als ze geen andere ziet) Nouja wachten maar af, tot nu toe is ze erg rustig weer.
Zo moet ik nog aan een Bokker denken nu we het hier zo over hebben.
Whiz, half zusje van Monchique was drachtig van een tweeling en die het op het laatst ook erg zwaar.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-02-10 22:33
Zo, ben ik ook weer. Neon stond vanmorgen al verdwaasd te kijken toen ik al vroeg in de stal was om haar een knuffel te geven. Zijn nog in de oude woning bezig, vloeren moeten eruit en zo, dus de aanhanger op stal geleend om naar de stort te kunnen rijden. Ook moest mijn oude wasmachine en droger nog weg, die staan nu mooi op stal. Wasmachine is oud, niet de moeite waard om te verkopen, maar nog in prima staat. Ideaal voor paardenspullen uit te wassen.
Hier blijft het ook spannend, had toch gehoopt dat er al een veulen geboren zou zijn, maar enkel nog maar melksilo's dus en nog niet de afnemers.
Ik snap werkelijk niks van Paulien hoor, ze houdt er elke avond een ander patroon op na, van de week lag ze savonds steeds, nu al paar dagen weer niet. Nouja zal wel
Zo heb mijn merrie bij haar eerste dracht 2 weken lopen harsen en verder helemaal niks. Blijf je eens thuis zo moe dat je bent. Hup iris in bellen in die tyd niks gezien heb ze gewoon kind onder de cam eruit gegooit hahaha.
ik heb ook geen super beeld met de cam *wacht nog steeds op nieuwe * maar ik kan wel zien of ze ligt.
En ik heb zo'n vaag vermoeden dat als we van de week savonds kijken dat ze ineens melk drupt. Misschien vanavond of morgen wel. We wachten en wachten en wachten
Maseike
Geplaatst: 13-02-10 22:49
Helaas meid je kan niks anders dan wachten en tussendoor wel rust nemen. En verder doet de natuur toch wat die wilt