Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik vrees alleen dat het niet de laatste domme streek van je hondje is
zij en ilana zijn zo bang voor stroom dat ze zelfs niet over het tikkende lint gingen toen het op de grond lag (de moeders springen er wel over
) 
germie schreef:SunnyRainbow, wat een aparte kleur zeg van je veulen. Zie je die jonge veulens ook al tolten en telgangen?
jennyk schreef:sr: mooi paardje al zeg! Gaat het meelopen nu beter?
potverdikkie schreef:SR@ prachtige hond!!
zit voor het eerst in mijn leven zonder maar we overwegen een nieuwe te nemen, welke weten we nog niet maar de kans zit erin dus me daar eens in verdiepen
Hopelijk leert die van jou het wel af. 

...trouwens uit dit nestje zijn er nog maar 3 beschikbaar ( maar binnen 2 maandjes alweer nieuwe
)
en mag 2 nestjes per jaar kweken....dus ieder krijgt een jaar of anderhalf jaar rust. 
Ik krijg nooit een tijd eigenlijk maar bel altijd dan begin van de avond of ie me niet vergeet
Hij weet de schooltijden van de kids, dus die tijden komt ie niet (behalve vrijdag dan
kwam ie om 12 uur, ja dan ben ik er niet, toen beldde zijn vrouw dat ie geweest was, doen samen de praktijk, en kwam zij)
alleen zo even kindjes halen, eten en weer op school dumpen
kijk deze foto's eens!!! en nu??
probeer kalm te blijven maar... de kast is af, ga dadelijk de tuin omspitten denk ik

en s avonds lekker binnen
geweldig als ik daaraan denk
kwil er ook opstaan voor ze veulent