germie schreef:SunnyRainbow, wat een aparte kleur zeg van je veulen. Zie je die jonge veulens ook al tolten en telgangen?
Ja, eigenlijk toont hij al lateraal vanaf zijn geboorte, eerst laterale stap en een tolt, daar kwam al snel galop bij.
Ik heb hem 1 keer in rentelgang zien starten en dat enkele tientallen meters zien volhouden.
Maar zijn voorkeur is tolt en galop, draf heb ik nog maar enkele pasjes gezien.
Sommige gangenpaardenveulens laten vanaf het begin alle gangen zien, anderen tonen de eerste jaren alleen maar laterale gangen en geen draf, weer anderen tonen veel draf en weinig laterale gangen.
jennyk schreef:sr: mooi paardje al zeg! Gaat het meelopen nu beter?
Ja het meelopen gaat beter, ik heb hem toen hij zo vervelend ging doen terwijl hij het meelopen al kende, aan mama vastgeknupt(singeltje) zodat mijn armen er niet aan gingen en hij wel MOEST lopen.
Vanaf dat moment gaat het super en ook aan een touw meenemen gaat nu 80 % van de tijd goed, maar hij begint wat te puberen nu dus af en toe laat ik het mama nog oplossen dmv vastknuppen aan singeltje.
potverdikkie schreef:SR@ prachtige hond!!
Dat was het zeker...zo mooi als ze eruit zag zo lief en slim en gehoorzaam was ze ook!!