@Muronia, gefeliciteerd nog met je kleine man! Weet je of de nieuwe eigenaar hem hengst houd? Lijkt me wel gaaf hem later nog als dekhengst terug te zien, het is zo'n knapperd!
@Cynthia82, gefeliciteerd met de mooie uitkomst van de test! Ik zag je topic met foto's ook al, ze is echt een kopie van haar moeder, heel bijzonder en mooi!
@Bonny_dream, één van de drachtige merries hier doet dat nu ook, zit nu op 90 dagen. Kan idd zijn dat het veulen net tegen de blaas drukt.
@nieky1993, ik ben een mok-professional inmiddels helaas, allemaal paarden met witte benen.

mok kan ontstaan doordat ze in het nat staan, maar ook door zonverbranding, dat geeft dezelfde symptomen. Wassen met een (Betadine) scrub en voorzichtig de korstjes eraf peuteren als ze zacht zijn helpt heel goed. Je dierenarts kan je ook een middel voorschrijven tegen mok. Zonverbranding kan je goed voorkomen door springschoenen om te doen.
@Quir, spannend! Wanneer weet je of het gelukt is?
Horonae is vanochtend weggeweest voor een extra scan. Ik wilde zeker weten dat alles goed zat voor de winter. Veulentje zit er nog mooi in en was flink aan het trappelen. We konden de hals wervels al goed zien op de echo. Te leuk! Nu 90 dagen drachtig.
[ [url=m/wMnTjZ.jpg]Afbeelding[/url] ]