Ga heel hard voor je duimen dat het nu sneller gaat!
mooney, Dank je wel
ik doe mijn best Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die van mij staat alleen maar mooi te zijn haha. Aan de andere kant heb je er ook weinig aan als het niet pakt, dus echt meer geluk heb je niet. We wachten geduldig verder dan maar he
juval schreef:hoi kimmysan, spannend hoor. heb je ook foto's van je merrie en de hengst?
Foto's uploaden lukt niet en m'n pc skills zijn niet zo goed, dus even in linkjes.
Vulina schreef:MarijeR, welke tak van de sport beoefenen jullie?

...
, soms worden ze zo moeilijk drachtig, niet te geloven
en is het spannend afwachten of het gepakt heeft. ach als je voor een eerste veulen drie jaar hebt moeten over doen dan is het enthousiasme niet meer zo groot, we zitten inmiddels ook alweer aan het tweede jaar

. (Dat wordt leuk volgend jaar, stressen om merrie op knappen + afstudeerstress + stress voor eventuele operatie die ik weiger tot Kirs geveulend heeft
).
kijken of het is blijven plakken 

Murosch schreef:Helga is ook op leeftijd (23), maar is in principe nog zo in goede conditie en heeft veel veulens gehad dus ik zag er weinig kwaad in, rugpijn heb ik ook nooit eerder bij haar gezien. Weet je ook wat het is geweest bij Daisy? Ik hoop niet dat het maanden gaat duren zeg.

Fotsy schreef:welkom Maaike, ik duim voor een gezonde merrie en veulen volgend jaar,
zo eentje met heel veel spikkels en zonder slurfje

Ik hoop mee dat poging 2 gaat lukken!