Murosch schreef:Helga is ook op leeftijd (23), maar is in principe nog zo in goede conditie en heeft veel veulens gehad dus ik zag er weinig kwaad in, rugpijn heb ik ook nooit eerder bij haar gezien. Weet je ook wat het is geweest bij Daisy? Ik hoop niet dat het maanden gaat duren zeg.
Nee, ik heb de fysio een aantal keer laten komen, ze heeft zelfs Metacam ervoor gekregen, maar het werd niet echt beter. Heel de zomer rust gehad en na de zomer kreeg ze net iets ander beslag achter en ben ik haar MSM en Glucosamine bij gaan geven en toen ging ze weer als een speer.
De fysio dacht dat het ook een soort bekkeninstabiliteit kon zijn.
Hoe is het nu met Helga? Ik las dat ze van de week al wat minder stijf liep. Da's mooi!
Joyce en Nicole, wat rot dat alles verkocht wordt
Fotsy, ik hoop dat het in één keer lukt bij Flo! Ik duim mee!
Dyonne, ik scan op 18 en 42 dagen. Daarna niet meer. Mocht ze daarna alsnog het vruchtje verliezen, vind ik het toch te laat in het seizoen.
Knappe Revi!! Toch valk zo te zien, he? 
Nog gefeliciteerd met Dotan, Setteli!
Vulina, wat fijn dat je bijna van je gips af bent!
Welkom, Neon! Ik ben heel erg benieuwd naar je eerste veulen uit je nieuwe combi!
Fotsy schreef:welkom Maaike, ik duim voor een gezonde merrie en veulen volgend jaar,
zo eentje met heel veel spikkels en zonder slurfje

En palomino! 
O, Seven, wat balen
Ik hoop mee dat poging 2 gaat lukken!
Welkom, Celine!
Draagt de hengst sabino?
Linda, ik hoop dat Bucks snel hengstig is!
Hoe is het vandaag gegaan met scannen, DL?
Zonde van Fleem, Knolselder
Wat zonde, Memere
Ik snap wat je bedoelt.. Fiore is ook al sinds 1 mei weg. Ik ben zo blij als ik aankomende woensdag het verlossende woord krijg dat ze drachtig is. Dan gaan we haar vrijdag weer ophalen!
Gelukkig heb ik het druk genoeg met Daisy en LaVie, dus zit ik niet zonder.
Mooney, die van jou nog steeds niets hengstig??
Spannend, Juval! Ik ga duimen voor je!!
Is het al woensdag??