Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
red bag bevallingen "bestaan niet" en de natuur red zich wel.. Ik moet me maar niet zo druk maken want in de natuur red het zich ook wel.. Ik heb me er ook maar bij neergelegd. Mijn ip camera is net aangekomen in nederland dus ik hoop dat hij morgen of overmorgen bezorgd word. Laat mij maar lekker overbezorgd zijn.
Ik vind haar niet schraal tonen hoor,gewoon goed. 

ik geloof dat ik dit even gemist heb.... Weet iemand de pagina waar ik dit terug kan lezen?

het hele waken word hier ook overdreven gevonden maar reken maar dat ik dat wel ga doen.
en naast alle mogelijke complicaties, vind ik het ook gewoon iets schitterends waar ik bij hoop te kunnen zijn
Urielle schreef:Twee keer twee scheppen fokkerijmuesli krijgt ze nu. Ribben heeft ze altijd wel, is een heel rondgeribt paard dus als je die in het vlees zet is ze echt moddervet. Misschien idd door de buik dat het nog eens extra toont.
__Lauraa schreef:Als ze allemaal vandaag gaan dan zijn er ineens heeeuuuuul veel veulies!
passie is de 26ste uitgerekend maar test vandaag 6.4 ph , groot uier en melkresten op de benen.