Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fox_xy schreef:De huidige eigenaren ... in 2007 heeft ze ook op de cam gestaan..
gem schreef:ik ga Marije wel een pb'tje sturen met die vraag...... dan weten we het!
edit: bij deze...
BraveSpots schreef:Wat is hun motivatie hiervoor? Ok, achteraf gezien is het makkelijk praten maar het is toch echt niet slim om een merrie te laten dekken waarbij je amper in de buurt kan komen. Met het oog op geboorteproblemen...
Edit: Ook al heeft ze (zo te lezen) al wat meer vertrouwen in 1 bepaalde persoon. Die kan moeilijk 24/7 aanwezig zijn en ook niet voor DA spelen als dat nodig moest zijn.
Steffi_H schreef:Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze heel erg onrustig is. Loopt heel de tijd door de stal en draagt haar staart hoog..
gem schreef:Steffi_H schreef:Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat ze heel erg onrustig is. Loopt heel de tijd door de stal en draagt haar staart hoog..
Ze houdt met haar gedraai en die staart de gemoederen al een hele tijd bezig.
Gisterenavond hadden we het er al over dat ze maar snel moest bevallen, mede omdat de cam zo ontzettend stoorde, en vanmorgen had ik haar ook al om 08.00 aan staan. Maar nog steeds niks hoor..... ze houdt het spannend.