Misschien is dat bij paarden ook zo? (Of moet ik mens-paard niet zoveel vergelijken?
)En idd Marije, bijna op de helft! Eindelijk!
Ik heb vandaag overlegd met mijn oom over de stal van Ivanka, hij heeft een bouwbedrijf en kan altijd wel ergens goedkoop aan goed hout komen
. Maar hij zou alvast eens rond gaan kijken en uit gaan zoeken of ik er een vergunning voor nodig heb. En ik moest de stal nog maar een keer tekenen, zoals ik die wilde hebben en dan zou het wel goedkomen. Yeah, Vank krijgt een stal à Sanne's creatie
. Marije, zou het wel sneu voor je vinden als Macy dit jaar weer vroeg gaat kegelen hoor..
Oh, ik had van de week trouwens nog een mijlpaal! Moest de singels van haar dekens verstellen, ze moesten langer.. uiteraard
! Whoehoe! 
(was de eerste keer en ze deed net zo braaf als het met-zadelmak-maken. New Foresters zijn super kinderponies.

Dus dat komt wel goed medio maart-april of wanneer zij/hij ook besluit om te komen. 

. Heb de hele dag al buiten gespeeld. Flink gewandeld met Shane, die vindt dat altijd gezellig. Gewandeld met Pepsi, die maakt zich een beetje ongerust, maar verder braaf. Blokje om op Lee's rug ... daar hebben we het verder maar niet over
.
Groot ook! die deur die half open kan staat altijd zo mooi!
. Ze kan zo mopperen ...