Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lonniejj schreef:Ik ent ook niet tegen rhino, maar meer omdat mijn merrie extreem reageert op vaccinaties (erg ziek, hoge koorts, enorme spierpijn, grote zwellingen op plek van vaccinatie, geen eetlust) en zonder ontstekingsremmer komt ze er echt beroerd uit. Vind dat teveel aanslag op haar lijf. De jaarlijkse vaccinatie is altijd gecombineerd met ontstekingsremmer en dan gaat het beter. Maar wil haar er echt niet meer aandoen dan strikt nodig.
Ze staan bij mij aan huis in een vaste kudde zonder wisseling in de groep dus wat dat betreft een lager risico.
Muronia schreef:Bedankt allemaal hoor!
Hennos wat is dat voor ras? Wat een leuk dier!
Hoe zit dat met verdoven met domosedan tijdens dracht eigenlijk, mag dat wel of niet?
Quir dat vond ie vast geen vervelende klus, hopelijk nu met resultaat!
Met mok heb ik helemaal geen ervaring, maar wel heel vervelend.
Morgen zitten we hier op 100 dagen, het schiet op
Muronia schreef:Ik hou ervan, als ik een kleintje was geweest dan had ik hier zeker ook een Schwarzwälder Fuchs gehad, vind ze prachtig!
Fijn dat alles goed zit Dreamguide. Toch mooi als je even weer die bevestiging hebt gehad. Ons veulen blijft voorlopig hengst als hij zich een beetje gedragen wil, dus ik ben zelf ook heel benieuwd hoe hij zich verder ontwikkelt.
Nog minder dan 2 weekjes, dan gaat het veulen eraf. Wordt ook wel tijd want Veronia begint nu wel echt in te leveren. Als hij weg is en zij is weer bijgekomen, dan wil ik haar voor de wagen laten beleren. We zijn zelf al wat aan het oefenen met het tuig, daar geeft ze alvast niks om. Ik ben heel benieuwd hoe ze het verder oppakt. 103 dagen drachtig vandaag![]()
Hier zie je goed dat ze is afgevallen
[ [url=m/1y0tUL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knap hoofd
[ [url=m/hM5RWT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fZhxEK.jpg]Afbeelding[/url] ]