Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Cynthia82 schreef:Kabayo, ik weet niet beter dan 35 dagen op z’n vroegst. Maar ben benieuwd of dat anderen wel eens voor dag 30 iets hebben kunnen zien.
Ze gaf me als advies om over 2/3 weken nogmaals te scannen.. mocht de vrucht er niet meer zijn dan kunnen we nogmaals insemineren.. dat kan dan nog mooi zonder een al te laat veulen te krijgen.simpie94 schreef:Gefeliciteerd Tinkels!
Ik had vernomen dat merries >30 dagen drachtig en dan verwerpen dat seizoen zeer lastig nogmaals drachtig te krijgen zijn. Vanwege de aangemaakte drachtigheidshormonen. But correct me if I’m wrong.
Het is m'n tweede veulen nog maar..
Voor nu blijf ik vooral meelezen. Ontzettend druk met afstuderen, en poging tot paard drachtig krijgen daarnaast. Ik wil wel even snel kwijt wat voor een rare da er rondlopen. Zondag 07.15 op de kliniek. Bleek ze al geovuleerd te hebben, wat hij mij niet vertelde en vervolgens spoot hij haar hengstig... Was daar echt niet van te spreken. Word gelukkig wel van de factuur gehaald maar toch...
Nu vrijdag weer hengstig spuiten en maandag scannen. En dan verder kijken... Ik kijk uit naar iedereens combinaties
hebben al meerdere keren tussendoor gescand, dan waren we volgens de dierenarts steeds te laat, maar ze laat niks merken. Ze werd altijd super zichtbaar hengstig..