Papa Ryon

Bo (tinker x haflinger)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wanneer worden ze gescand?
 ) kudde heb je toch! En volslank is het helemaal dit seizoen toch 
 Ik hoop de komende 11 maanden even niet 

Dubbel lastig met de instructieweek er tussen. Zou het uitmaken als ze wat later drachtig zou worden? 
 lijkt me inderdaad genieten om ze gewoon thuis te zien lopen en spelen.

EDIT: Gefeliciteerd!! 

In principe éénmalig, ik wil graag een opvolger van mijn perfecte merrie en toevallig heeft ze ook nog een leuke bloedlijn dus dat is mooi meegenomen. Mocht daar een merrie uitkomen sluit ik het niet uit, maar voor Jazz wordt dit het enige veulentje. Eerst maar eens afwachten of ze drachtig is 11 juni, op 17 dagen zou ze dan zitten.                                                         

Ryon was een knappe kerel zeg 
 Bij Pony zou ik wel graag een hengst of een vos willen hebben                                                         

Icecrystal schreef:Joyce & RX, spannend.. die dagen duren altijd erg lang!
Kiki, wat ontzettend fijn! Ryon is zo'n mooie hengst, ik las het topic over hem.. wat ontzettend zonde en verdrietig voor de eigenaresse.![]()
Zijn er meer merries van hem gedekt dit jaar of krijg jij zijn laatste nakomeling?

mijn nieuw projectje

hopelijk volgend jaar een veulen, speciale combi toch wel
 heeft geen zin bij haar en dan wachten we volgende hengstigheid af.

, uitglijdingsgevaar 

wacht tot je veulen ernaast staat