petraaken schreef:Roxette is ook de laatste in een gekke bui vooral bij veel wind loopt ze al bokkend door de wei.
Hoe ver is Roxette?? Misschien hebben ze last van zwangerschapswaanzin

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yoline schreef:Als ik het onthoud zal ik morgen ook wel ff uierfoto's van Friet maken
Hebben jullie merries trouwens ook zo'n aparte manier v staan als ze last hebben van het veulen? Friet gaat dan altijd met d'r kont tegen de muur staan, d'r hoofd bijna op haar knieën en maar zuchten
MarijeR schreef:Dat begint er al op te lijken!
Heb je van haar vorige dracht ook foto's zodat je kan vergelijken?
Ik pak regelmatig even wat oude foto's erbij om te kijken of er verschil zit in de dracht.
MarijeR schreef:Een vraagje voor de fanatiekelingen die al een camera hebben hangen (), hebben jullie merries ook zo'n probleem met liggend slapen?
Macy heeft nu al (9 maanden drachtig) ontzettend veel last van het veulen dat op haar blaas drukt.
Soms kan ze maar een paar minuten liggen en dan moet ze al weer opstaan om te plassen. Ze gaat dan daarna wel weer liggen maar het lijkt me nogal vermoeiend...
Af en toe ligt ze blijkbaar wel goed want dan ligt ze een uur of langer maar dat is echt maar zelden.
Vorig jaar had Macy hier trouwens ook veel last van.
vrijalover schreef:Blijkbaar is het veulen rustiger als vreya lekker actief is, hebben jullie merries dat ook?