Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dubbel is het zeker, maar ga lekker genieten van het begin tot het eind anders wordt het een heel lang jaar voor jou
Mooie merrie, helemaal mijn smaak
Hoe groot is jouw merrie als ik mag vragen?
Doe je altijd zo je stinkende best, regelt alles ver van te voren en dan krijg je dit. Ik hoop voor je, maar ik ben bang dat.........
doet mij goed
Ik ben benieuwd wat voor kleurtje daar uit komt!
Rood is inderdaad een 2de premie, dus stamboek. Wat voor punten kreeg ze?
toch weer paar met goed nieuws
oke dankje , tweede premie stamboek dus 

tiwi1969 schreef:AZ wat ontzettend balen!
Verder iedereen gefeliciteerd met de drachtige dames, dat wordt weer een gezellig volle kraamstal.
Voor ons wordt het vanmiddag weer spannend al zijn er nu nog geen tekenen van hengstigheid op precies 3 weken na inseminatie. Meestal merk ik dat het beste met rijden en dat gaat niet omdat ik met een bezem gevlogen heb maar de landing ging fout en nu een gekneusde schouder heb.
We zullen het zien, een ei of misschien toch.....
Mijn merrie is bij het NRPS ingeschreven en gaat dit jaar ook nog naar de keuring. Ik hoop ook op ster. Zou wel heel fijn zijn met het veulentje in der buik. Het veulen kan eventueel ook bij het KWPN ingeschreven worden. Ik denk dat ik alleen palomino's bij het KWPN doe. Dat is dan redelijk uniek. En ook mijn doel. Kleurenfokkerij met goede dressuur lijnen.BernetteO schreef:Langzaamaan toch wat positieve berichten erbij! Gefeliciteerd!
Ach Tinnie, wat jammer! Maar begrijpelijk dat jullie niet aan blijven klooien om haar toch maar hengstig te krijgen.
Twinklebel, ik kan me goed voorstellen dat je het even zat bent! Maar kop op hoor, ook voor jou zal het toch wel gewoon lukken nu?
Vulina, jij hebt nog een aantal spannende dagen te gaan dus!
Cheytjuh: mooie combinaties hoor! En nu dus duimen dat ze niet op drie maanden verwerpt... Was daar destijds een aanleiding voor gevonden?
Hier ook goed nieuws: onze merrie heeft een CEM test gehad, en ze blijkt mooi schoon! Groen licht om naar de hengst te gaan dus!
En de 3e tjaa... nogsteeds vuil... dierenarts komt vandaag langs om te kijken hoe wat er wanneer we er iets aan gaan doen ... pfffff
Hopelijk allemaal snel drachtig!
hihi! knap ding!! en nee je bent niet erg laat, er zijn er wel meer gewoon nog midden in dekseizoen