Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer hoor!!
GEFELICITEERD !!!!

.
ArabianRanch schreef:Onze eigen Aicha SVA is vandaag 335 dagen drachtig
, haha flink kreunen laatste lootjes zijn zwaar voor dr.Iorrr schreef:Haha dan krijg ik echt een tweelingZe draagt zowel naar onder als opzij....
ik geloof die 'aanwijzingen' ook niet..ArabianRanch schreef:Toeka heeft alvast 1 babyGEFELICITEERD !!!!
Ik heb tot gisteren elke week nog wel wat gereden (2 keer per week een beetje stappen en draven), maar ik ben er nu mee gestopt. Ik zat er gisteren op en het voelde niet meer goed. Ze had ook al flink getrapt naar haar buik met aansingelen (doet ze anders echt nooit). Ze wil gewoon niet meer, dus ben ik er na een paar poseerfoto's en 3 rondjes stappen afgestapt. Nu heeft ze officieel zwangerschapsverlof. Ik ga alleen nog maar een beetje tutten en wandelen enzo. De foto hieronder is van gisteren.....

)
September schreef:Ik heb 2 telefoonfoto's die een beetje erg vaag zijn, maar dan kunnen julie tenminste m'n showbinkie zien.
peetorlan schreef:Je zal maar zin hebben om gek te doen whahah
En dan hier ook mijn andere mooie meissie.
De rest staat hier.
http://www.mijnalbum.nl/Album=DX383NFC
Odessa1 schreef:Goedemorgen allemaal,
Voor bijlezen even egopost....we hebben hars!! Wel maar aan 1 tepel maar toch...![]()
Mag ik nou weer terug op stalNee, eerst even een foto van je buik...
![]()