Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ze is vandaag ook weer gespoeld, was nog hartstikke vies. Normaal is het zo'n 3/4 dagen spoelen, maar de DA verwacht bij haar wel een dag of 7. Ik vond wel dat ze goed liep vandaag, ik zag er eigenlijk weinig aan. Verder eet ze ook weer wat beter dan gisteren, dus dat gaat ook de goede kant op.

peetje82 schreef:heeft ze buiten gelopen vandaag?
Kan wel vocht zijn hoor, hebben er wel meer last van!Vorige merrie altijd aan een been!

_Marlijn schreef:Whiz: Heb ik totaal geen ervaring mee. Heb wel eens gehoord dat er merrie's waren die dat kregen.. Maar of je er ook vanuit kan gaan dat het dat is?
Missy had vanmorgen 37.4 en vanavond 37.6, dus dat is netjesZe is vandaag ook weer gespoeld, was nog hartstikke vies. Normaal is het zo'n 3/4 dagen spoelen, maar de DA verwacht bij haar wel een dag of 7. Ik vond wel dat ze goed liep vandaag, ik zag er eigenlijk weinig aan. Verder eet ze ook weer wat beter dan gisteren, dus dat gaat ook de goede kant op.

Fijn dat ze zich al wat beter voelt. 
het veulen haalt veel van haar reserven weg, ze blijft te mager naar mijn zin, hoeveel of wat ik ook voer 

sallysuiker schreef:Whiz, mijn merrie had de laatste maand ook last van vocht in de achterbenen, dit was na weidegang wel verdwenen. Is haar temp ok?
Shirefan, mooie site!
Marlijn, dat gaat de goede kant weer op, wat fijn!
RoWi, Gefeliciteerd voor je vriendin!
Het zal toch wel goed komen lijkt mij, ze kunnen wel wat hebben hoor. Briseis liep de eerste dag al met een rot vaart tegen een muur op, tja moeilijk draaien met die lange stelten he
Als je het echt niet vertrouwd kan je altijd de DA bellen, anders bel je hem alleen even op, hij hoeft toch niet 
) Biseis is nu eigenlijk heel "bang" Ik krijg haar heel moeilijk te pakken en doe dit nu met een halstertouw om haar nek, totdat ze rustig wordt. Dan kan ik ook rustig het halster omdoen. Dan blijft ze ook bij me staan om te knuffelen en te kroelen. Ze is dan ook ontzettend rustig en totaal niet bang. Zodra ze de wei in gaat, nou dan kan ik lopen wat ik wil maar komen ho maar (moeders ook niet
) Het halster af gaat redelijk, maar de volgende dag begin ik meestal weer van voren af aan. Moet ik gewoon zo door blijven gaan, ik heb het idee dat het gewoon uitproberen is, omdat ze daarna weer rustig wordt en ik haar wel kan aanhalen.
Ze blijft al wat beter bij haar moeder en let erg op wat ze doet, ze rent dus niet meer zo onbehouden rond . Gaat dus toppie
Is 18 jaar té oud om mijn fjord te laten dekken?

Maseike schreef: