Zoals beloofd Scot in de merriebox. Alleen kan je niet zien hoe groot de stal is omdat ze altijd naar me toe komt en zo kan ik nooit een mooie foto maken
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik zou gewoon kijken waar ze goed op reageert. Bij zo'n bevalling moet de stress zo min mogelijk om de hoek komen kijken. Je merkt nu aan Nancy dat ze heel erg op haar gemak is als je in haar stal zit, maar dat kan natuurlijk veranderen. Het is gewoon per dag kijken hoe ze erop reageert.Citaat:Hoe doen jullie dat eigenlijk? 2 jaar geleden ben ik buiten de box gaan liggen aangezien Pol nogal lomp is, maar ik heb nu dik een uur bij Nancy in de box gezeten en ze wordt alleen maar heel erg relaxed als ik erbij ben.
Boldly schreef:Gister was ik bij een vriendin die een veulen in maart verwacht van deze merrie (Classie):
PhiaBink schreef:Elke avond bij het laaste voerrondje ga ik altijd even bij Famosa staan en even kleppen met haar.
Tinne schreef:En dat noemen ze dus zucht? Of zijn dit gewoon gevulde uiers? Ik snap het nu allemaal niet meer hoor(heb nog heel wat bij te leren op dit gebied
).
jeddah schreef:Heerlijk Mac dat ze nog zo lekker fris is!!
Mac schreef:Pfffff ... niet te geloven dat paard. Laat haar gaan en je hebt een onmogelijke scheurneus in handen. En dan is ze blij met zichzelf, joh!! Maar nu ze dit heeft laten zien is ze de sigaar en mag ze mee het bos in. Kan ik haar een keer verantwoord laten gaan
.
jeddah schreef:Hier zijn Sim d'r uiers vanmorgen, ze is 2 Maart uitgerekend.
[image]