Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:19

Afbeelding

Zoals beloofd Scot in de merriebox. Alleen kan je niet zien hoe groot de stal is omdat ze altijd naar me toe komt en zo kan ik nooit een mooie foto maken

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:24

Mooie witte muur *LOL*
En een mooie dikke buik OK dan!

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:30

Nancy heb ik net ook verhuist naar de kraambox, ze hoeft wel officieel pas in april maar de DA vond dat het eerder kwam (op een of andere manier kunnen de DA en ik het daar nooit echt over eens worden).
Ze vond het wel wat vreemd echt zo van: Verward wat doe ik in godsnaam hier.
Heb even heerlijk met haar zitten kroelen, normaal is ze nooit zo kroelerig. Heb ook alvast een eigen hoekje in de box opgeëist voor als ik op stal ga slapen.
Hoe doen jullie dat eigenlijk? 2 jaar geleden ben ik buiten de box gaan liggen aangezien Pol nogal lomp is, maar ik heb nu dik een uur bij Nancy in de box gezeten en ze wordt alleen maar heel erg relaxed als ik erbij ben.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 23:32

MarijeR schreef:
Mooie witte muur *LOL*
En een mooie dikke buik OK dan!

Ik zal een foto van de achterkant maken dan begrijp je niet dat ze nog door de deur kan van 1 meter breed Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 09:50

Citaat:
Hoe doen jullie dat eigenlijk? 2 jaar geleden ben ik buiten de box gaan liggen aangezien Pol nogal lomp is, maar ik heb nu dik een uur bij Nancy in de box gezeten en ze wordt alleen maar heel erg relaxed als ik erbij ben.
Ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik zou gewoon kijken waar ze goed op reageert. Bij zo'n bevalling moet de stress zo min mogelijk om de hoek komen kijken. Je merkt nu aan Nancy dat ze heel erg op haar gemak is als je in haar stal zit, maar dat kan natuurlijk veranderen. Het is gewoon per dag kijken hoe ze erop reageert.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:28

Elke avond bij het laaste voerrondje ga ik altijd even bij Famosa staan en even kleppen met haar Bloos . Gisteravond stond ze met haar hoofd iets omhoog en een ook schuin naar achter gericht >;) . Even daarvoor schuurde ze even langs de muur.
Ik had de mest eruit gehaald en ik was even met haar aan het tutten. Ik ging bij haar flanken staan en ik aaide daar een beetje. Ineens ping, een voetje was even aan het uitstrekken en even later weer ping!!!. Was zo mooi moment Lovers . Ik heb haar een lekkere dikke plak hooi geven en haar nog even bekeken.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:38

Voor al die in maart een veulen verwachten, hoe is jullie merrie's uier tegenwoordig? Die van Vanta groeit echt met de dag, en ze moet nog tot minstens 12 maart!

Dit was de uier eergisteren, nu is al het weefsel rond de tepels zo hard opgezwollen dat je de tepels haast niet meer ziet. (zal sebiet wel foto maken is wel zo duidelijk Haha!)

Dit is dus al heel wat voor mijn maiden merrie maar is haast niets vergeleken met hoe die nu is! Ze heeft nu echt al tieten. Bloos!
Afbeelding

@Phia, leuk is dat hé! Haha! Ik zag het veulen van Vanta vanochtend in de streek rond de uier stampen. Toekomstige mams at onverstoorbaar verder ... Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 10:50

Boldly schreef:
Gister was ik bij een vriendin die een veulen in maart verwacht van deze merrie (Classie):

Hee, Classie!! Die was vorige keer ook zo enorm dik! Ze glimt als een spiegel zeg. Die oren Lovers helemaal op half 11 ...

@ Sarabande: dat is met recht een BUIK!! Extra mooi profiel met die witte achterwand Lachen .

@Loolapelooza: mooie kreukelzone Haha! ! Pepsi is 1 maart uitgerekend, en haar uier begint nu héél langzaam te vullen. Lee is 7 apirl uitgerekend en die heeft al een tijdje wat "vulling". D'r is geen pijl op te trekken ...

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 11:22

PhiaBink schreef:
Elke avond bij het laaste voerrondje ga ik altijd even bij Famosa staan en even kleppen met haar Bloos .

Dat doe ik ook altijd, dat is echt 'ons' moment van de dag en Macy staat er ook echt op te wachten.
Zij staat het dichtst bij de deur en krijgt dan ook als eerste haar hooi.
Daarna voer ik de rest maar ze blijft wachten tot ik terug kom om te tutten, ze laat haar hooi zomaar liggen!
En dat is bijzonder voor een welsh cob Knipoog

Loolapelooza, Macy's uier (23 maart uitgerekend) ziet er nu zo uit:
Afbeelding
Het uier verandert bij haar dagelijks en er zit nog veel verschil tussen 's ochtends en 's avonds dus het is allemaal zucht Knipoog
Maar de boel begint te werken.
Ik vrees dat ze gaat proberen haar persoonlijk record te verbreken en langer dan ooit gaat staan kegelen dit jaar.
Ze is zich al goed aan het voorbereiden Frusty

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:15

Ok hier foto's van vandaag. Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Dus al iets minder kreukelzone, sinds gisterenavond loopt ze er zo bij. Tong uitsteken
Valt me trouwens op dat ze een kleine en een iets grotere tiet heeft; Clown

Ik zal toch geen kegel-merrie hebben als Macy .... Knipoog

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 13:53

Owh jee Bloos! ! Haha, die foto's van Vanta *LOL* !
Ik zat echt zo te kijken: Gaat het er bij Vank ook zo uit ziet Scheve mond..
En dat noemen ze dus zucht? Of zijn dit gewoon gevulde uiers? Ik snap het nu allemaal niet meer hoor Blond (heb nog heel wat bij te leren op dit gebied Haha!).

Marije, wel leuk is dat, dat Macy zo staat te wachten op je! Is toch wel een teken dat ze het fijn vindt om én binnen te staan én om betutteld te worden Lachen!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:37

Hier zijn Sim d'r uiers vanmorgen, ze is 2 Maart uitgerekend.
Afbeelding

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:38

Tinne schreef:
En dat noemen ze dus zucht? Of zijn dit gewoon gevulde uiers? Ik snap het nu allemaal niet meer hoor Blond (heb nog heel wat bij te leren op dit gebied Haha!).

Volgens mij een combinatie van beide. Als de uier gaat vullen, blijven de spenen er meestal gewoon buitenuit steken, zeg maar. Tenminste, bij de merries die ik gezien heb wel ... maar elke merrie is anders!

Met drachtige muts Lee gaat het wel goed geloof ik. Ik ben er vandaag weer eens op gaan zitten met barebackpad (zit nog op zadel te wachten) en ze ging zo lekker dat ik haar even een galopje heb laten trekken langs het fietspad. Ik had beter moeten weten. Normaal stappen is er na een galopje niet bij bij haar. Zucht .... nou ja, iig was ze erg blij met zichzelf ...

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:39

Bij Sim begint het er ook op te lijken zeg OK dan! !!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:39

Heerlijk Mac dat ze nog zo lekker fris is!!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:40

Mac schreef:
Bij Sim begint het er ook op te lijken zeg OK dan! !!

Ja, die schiet nu ineens weer een betje op! Maar elke keer staat ze ook weer even "stil"! Ik kan niet wachtennnnnnnnnnnnnnnn!!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:41

Bij Sim begint het er idd al op te lijken! Lekkere uier al, ook nog met die lange haren erbij Haha!.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:42

Nou dat lukt me niet om onder die buik te gaan hangen, scot blijft haar hoofd naar me toe draaien. Vandaar dat de achterkant ook niet lukt Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:43

jeddah schreef:
Heerlijk Mac dat ze nog zo lekker fris is!!

Pfffff ... niet te geloven dat paard. Laat haar gaan en je hebt een onmogelijke scheurneus in handen. En dan is ze blij met zichzelf, joh!! Maar nu ze dit heeft laten zien is ze de sigaar en mag ze mee het bos in Extreme duivel . Kan ik haar een keer verantwoord laten gaan Bloos! .

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:46

sarabande schreef:
Nou dat lukt me niet om onder die buik te gaan hangen, scot blijft haar hoofd naar me toe draaien. Vandaar dat de achterkant ook niet lukt Haha!

Kan je haar niet even vast zetten dan?

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:46

Mac schreef:
Pfffff ... niet te geloven dat paard. Laat haar gaan en je hebt een onmogelijke scheurneus in handen. En dan is ze blij met zichzelf, joh!! Maar nu ze dit heeft laten zien is ze de sigaar en mag ze mee het bos in Extreme duivel . Kan ik haar een keer verantwoord laten gaan Bloos! .

Ah, niks zo lekker als ze even helemaal laten gaan he?!!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:47

Ik zeg niks meer nu ik deze foto's heb gezien Lips are sealed Bloos!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 14:48

jeddah schreef:
Ah, niks zo lekker als ze even helemaal laten gaan he?!!

... probleem met Lee is alleen dat ze haar grenzen niet kent Scheve mond ...

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:21

jeddah schreef:
Hier zijn Sim d'r uiers vanmorgen, ze is 2 Maart uitgerekend.
[image]

Dat begint er al op te lijken!
Heb je van haar vorige dracht ook foto's zodat je kan vergelijken?
Ik pak regelmatig even wat oude foto's erbij om te kijken of er verschil zit in de dracht.

Sarabande, kan je tijdens het voeren er niet bij?
Bij Macy kan ik er niet onder kijken omdat ze dan een beetje boos wordt. Nu houd ik om de paar dagen tijdens het eten de camera er even onder en maak snel een foto.
Dan kan ik tenminste veilig zien of er wat verandert onder dat dikke haar Clown

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-05 15:23

Roxette is ook de laatste in een gekke bui vooral bij veel wind loopt ze al bokkend door de wei.