En samen met mijn zelf gefokte merrie van inmiddels 19

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AM_Horses schreef:Grappig, ik geef ook EquiFyt. Deze zomer de green power. Enkel is dit met kruiden, ben ik toch beetje voorzichtig mee. Misschien dat ik ga informeren of deze drachtige merries mogen. Ik geef nu de gold. Wel opletten als je een paard heb wat snel eet. Dan beter slobber maken. Ik doe er altijd beetje ruwvoermix door dan gaat het hier goed.
SharonIndezz schreef:Ik voer zelf eigenlijk altijd cavalor, en een mineralen brokje van Marstall, maar zag dat cavalor ook een merrie muesli had, vanaf hoeveel maanden beginnen jullie met voeren van merriebrok of muesli?
garffpamela schreef:Libera je merrie ziet er heel goed uit hoor! Hoe ver is ze?
garffpamela schreef:Loulou welkom! Wat verdrietig zeg van het veulentje. Mag ik vragen wat er is gebeurt?
AM_Horses schreef:Grappig, ik geef ook EquiFyt. Deze zomer de green power. Enkel is dit met kruiden, ben ik toch beetje voorzichtig mee. Misschien dat ik ga informeren of deze drachtige merries mogen. Ik geef nu de gold. Wel opletten als je een paard heb wat snel eet. Dan beter slobber maken. Ik doe er altijd beetje ruwvoermix door dan gaat het hier goed.