Us2001 schreef:Ik wacht nog op bericht van het kwpn voor het chippen...
Ik ook, ze zijn al 2 maand gepasseerd, maar nog geen bericht gehad..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.

Kapotte handvaten en draden op de grond. Gelukkig niet kapot en ook geen kapotte palen. Wat er juist is gebeurd weet ik niet en mijn ouders ook niet want die zaten met bezoek. Wel was mijn vader vergeten de stroom op de afsluiting te zetten.
Merrie heeft zich wel bezeerd want loopt duidelijk kreupel maar thank god het veulen heeft niets zelfs geen schram. Ik heb echt goed zitten zoeken of beiden geen wondjes hadden maar niks. Enkel de merrie die rechtsvoor kreupel is. Vandaag was dat duidelijk te zien toen ik haar uit de stal haalde. Been zit niet dik misschien zit het in haar schouder want het is vooral in het draaien dat ze zichtbaar kreupel loopt. zal het deze week in de gaten houden en als het niet betert toch maar de DA erbij halen.

Ik vond het al zo rustig ineens. Dus maar even een lange bij lees post
Hopelijk geneest het toch vlot. Wel fijn dat king zich opzich wel afentoe kan uitleven buiten en dat ook doet zonder mama. Blijft Bo dan ook rustig? Wat een stevig en knap veulen is King
Heb je al ondertussen de fotos van de shoot eigenlijk?
Die kleine is een echte doerak zo te zien
Alleen ashley heeft een vliegen masker op omdat die zo blijft zwaaien met haar hoofd, dat ze haar vlecht in haar ogen zwiert met ontstekingen als gevolg
wat een prachtig veulen
Blijven beide veulens eigenlijk? Blijf vooral spammen hoor
Gelukkig lijkt alles wat mee te vallen. Hopelijk loopt je merrie snel terug beter.