oke, je kan wel losse hersthoornolie bestellen, maar dat is erg lastig, duur en geconcentreerd. Maar zit verder nergens meer in de sprays. Erg jammer want het werkte perfect als vliegenspray. Stinkt alleen enorm haha
Die van mij deed ook aan staatbijten. Heb er niks aan gedaan en is ook vanzelf gestopt. Toen de kleine de opfok in ging heb ik gewoon de staart tot de sprong afgeknipt..
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 01-06-16 16:05
Zo, ik ga me ook voorzichtig in dit topic melden.
Mijn nieuwe merrie, Vaderhoeve's Sarona (First Stayerhof's Ramzi H x Avanti x Chetan Salam):
Zij heeft aan het begin van de middag een date gehad met:
Welkom Neon, na al het verdriet van dit jaar is het je driedubbel gegund dat beide dames volgend jaar een mooi gezond veulen op de wereld zetten. En een reageerbuisjes date .
Is de standaard anti-bijt zooi niets? Of is dat schadelijk voor veulens?
Ik zag heel veel positieve berichten van scannen langskomen, gefeliciteerd iedereen met een drachtige merrie!
Mijn merrie doet nog steeds moeilijk, dus ik heb niet echt een update. Volgende week wordt ze gescand om te kijken wat er nu allemaal gebeurd daarbinnen, is er niets te zien dan komt ze terug naar huis en hopen we dat ze in bekende omgeving wel weer gewoon hengstig wil worden (normaal is ze namelijk duidelijk hengstig). En ik begin van het jaar maar denken dat het makkelijk zou zijn omdat het zo'n gigantische slettenbak is thuis .
Prachtig dier neon het is je gegunt Gefeliciteerd aan de drachtige dames en ik duim mee met de binnenkort scanners
Wij kregen vanmorgen het verlossende telefoontje maar niet het nieuws wat we wouden namelijk niet drachtig
Fotsy
Geplaatst: 01-06-16 19:54
welkom Maaike, ik duim voor een gezonde merrie en veulen volgend jaar, zo eentje met heel veel spikkels en zonder slurfje ze ziet er echt goed uit, je weet dat ik nog geen echte fan ben van spikkels (nog niet ) maar jij weet ze er wel uit te kiezen hoor, wow
seven wat jammer, ga je nog een ronde proberen?
mooney goed dat je ze even laat nakijken, merrie's pfff Flo liet het deze keer ook niet echt zien hoor
heb ook beetje dit probleem, mijn jaarling bijt mams haar manen af, staart blijft ze nog vanaf gelukkig.
Ja we gaan voor poging 2 hopelijk pakt het dan want veel later willen niet gaan in het jaar
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 01-06-16 20:01
Overigens is de andere merrie, Rose, afgelopen maandag gedekt. Die had een interessantere date. Weet niet of ze gisteren of vandaag nog is gedekt, niets van gehoord. Zij blijft de komende weken bij haar date staan.
Antibijt, ik gebruikte altijd cribbox, zowel in pot als in spray.
hinte
Geplaatst: 01-06-16 20:48
Gematigd positief, Trees moest echt niets weten van Zegmar. Zaterdag komt hij weer, spannend......
Ook weer welkom, Maaike, fijn dat je er gewoon weer bij bent! Net als Fotsy ben ik ook niet de grootste spikkel-fan maar vind het wel een mooie merrie! Heb ook meer hele leuke Ramzi's gezien. Dus ben erg benieuwd wat er uit komt. En inderdaad een prachtig spikkel-merieveulen is je van harte gegund!
Wel benieuwd wat voor interessantere date Roos2 dan heeft gehad!