Maar 3km is toch geen 4uur lopen? Of heb ik het verkeerd begrepen en moet je 21km verderop? Dan zou ik ook gewoon de trailer pakken en dan maar 30min. stress ipv 4uur lopen...
Jusi Gefeliciteerd
Ik zal Jade straks ook eens gaan vertellen dat het volle maan is vannacht en dat ze dan maar eens moet gaan opschieten met bevallen want mijn wallen worden maar donkerder en donkerder en donkerder maar oh nee geen tegen van aanstaande bevalling op dat ze steeds zo onrustig is en in plashouding gaat staan daar houd het dan ook echt mee op uier is er klaar voor en banden zijn er klaar voor nu beeb en Jade nog.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-04-10 12:10
Volgens mij gaat ze van 21 km verderop naar 3 km verderop, da's toch een wandeling van minimaal 18 km. Als je pech hebt is het ook nog precies naar de andere kant, en dan is het 24 km.
dierenarts was hier net voor pony heb ook ff naar mijn merrie laten kijken. Volgens hem moet ik volhouden en zijn het echt de laatste loodjes nu! dus hopen dat het dan idd snel mag komen. Mijn wallen hangen tot aan mijn kin hahah
creamer heeft helemaal de stop er op gezet na haar veel belovende dag eerder deze week. Ze is ook super actief, loopt me daar een partij druk te wezen in de wei, niet normaal meer! Het is echt een super rustig pony'tje normaal gesproken. En zeker aan het einde van de dracht deed ze geen stap meer dan strikt noodzakelijk.
Jill moet het nog even anderhalf uur binnen houden en dan heeft ze Joy verslagen .
pretty
Geplaatst: 21-04-10 13:32
Gefeliciteerd Nada!!
Jushi gefeliciteerd met je bestelling,netjes afgeleverd van je merrie
Joto spannend hoor!! Dat zou hier toch een veulen tegen 'savonds/snachts betekenen!
Mijn merrie is nu een dag of 326 en had nu voor het eerst een klein beetje hangtiet na het buitenlopen,nu eens zien wat er te zien is na een nacht stalrust. Als je erin knijpt komen er wel hele stralen uit,doorzichtig en zelfs soms wit,aan de andere kant was het zelfs oranje en plakkerig dik,zoals biest. Stomme merrie Ik zie ze toch ook een week of 3 minstens overtijd lopen hoor.
We hebben hier nu ook goede harsjes, zal straks even foto's maken!
En we hebben de theorie bedacht dat als we haar straks naar buiten gooien dat ze dan misschien wel op het zelfde moment in de bak haar veulen er uit gooit, haha. Maar we laten haar toch maar binnen staan .