Ierdereen met weer een drachtige merrie gefeliciteerd. We hebben vandaag de schimmel weer opgehaald. Cratos is al bijna helemaal grijs
Even voor de experts onderons We hebben een ZZ licht paard gekocht een Lancet. Nu staat er op zn papier dat hij mag deelnemen aan FSP_evenementen. Wat zijn FSP_evenementen??
maverick
Geplaatst: 29-07-10 00:29
Ow ow en als eerste Maseike gefeliciteerd met je verjaardag
ff een vraag; wie van jullie heeft ervaring met geboortemelders/alarmen?en welke beviel goed?ik heb een ronde pony met weinig schoft die vrees ik volgend jaar tonnetjerond zal zijn vlak voor de geboorte,dus bij een singelmelder ben ik een beetje bang dat dat erg gaat schuiven
Snoevie ik heb een halster alarm sinds vorig jaar. Voor drie merries gebruikt en ik sliep veel meer als normaal Ikzelf zou nooit een singel omdoen, bij teveel paarden drukplekken gezien Halsters hou ik toch om rond de geboorte dus een alarm eronder voelen ze amper
ik gebruik wel ene singel, plus camera, hou de merries goed in de gaten en heb de singel altijd maar een paar nachtjes op, met schabrak eronder, heb nog nooit drukplekken gehad.
Hoi We hebben nog geen foto's.Hij is gister pas gekomen,Hij heeft alleen zn ijzer afgetrapt in de wei,dus dat moet er eerst weer terug onder. @ Neon en Jennyk thanx.
Merel: super dat het er goed uit ziet bij Claire! Maseike: gefeliciteerd met je verjaardag Fokfanaat: mooi veulen! Maverick: gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Ik heb in het verleden alleen maar de merrie op de camera gehad. Ben ik van plan om in de toekomst ook te doen. Ik wacht tot ze gaat kegelen en ga dan wel waken.