Bedankt voor jullie antwoorden! Dan laat ik haar volgend jaar gewoon in de veulenhengstigheid scannen, en als alles dan goed is kan ze dan ook in de veulenhengstigheid gedekt/geïnsemineerd worden.
Cas stond vrijdag zowaar met een van dr "maatjes" te kriebelen. Dat was de eerste keer in een maand tijd dat we dat gezien hebben. (de buurvrouw is veel thuis en ziet er ook altijd alleen staan)
Galupy
Geplaatst: 08-06-09 12:50
Iedereen gefeliciteerd met drachtige merries
Wat gaat het hier snel, heb wel wat bijgelezen en voor de mensen die deze week gaan scannen ik duim voor jullie!!
Ik moet nog een ruime week afwachten, volgende week woensdag scannen, spannend weer!
PJ geduld is een schone zaak, die 18 dagen duren lang maar 340 dagen is nog veel langer... hahaha!! Ik hoop voor je dat Jus drachtig is van een knap bont veulie
Caresse07
Geplaatst: 08-06-09 13:09
Ha ha, ja idd Galupy geduld is een hele schone zaak en ik ben echt een heel geduldig persoon hoor
Jouw merrie loopt een week voor op de mijne dus Galupy Leuk als ze alletwee drachtig zijn
Duimen jullie allemaal ff mee voor mij vanmiddag? de DA komt tussen 4 en 5 om te scannen en te enten, ik kan niet wachten Iedereen die nog moet wachten.....succes, ik heb de 18 dagen ook (bijna) overleefd..... DA maakte trouwens wel een leuk grapje, toen ik belde voor afspraak vroeg ze welke hengst erbij had gezeten dus ik zeg, een panterbonte appaloosa. Nou zegt ze, dan ben ik benieuwd of we al stippels op de scan zien met 18 dagen.... Ik helemaal blij, zeg, Ja dat hoop ik ook....... Lichtelijk naief, ze konder er wel om lachen daar op de DAP want ik stond op de speaker.....
jeetje spannend!! voor mij gaat de tijd echt snel we zitten alweer in juni joh! dat was vorig jaar voor mij alweer de 3e inseminatie hahaha!
wildgirl spannend!! ben benieuwd!!! en jenny toch maar woensdag? haha!
nobel vandaag 69 dagen drachtig, alleen niet in der hum.. ze weet niet zo goed wat ze met zichzelf aan moet! en volgende week maak ik der leven nog gelukkiger want dan moet er het een en ander aan der gebit gebeuren dus ik maaak vriendenn!! maar wel vervelend om te zien dat nobs niet weet wat ze met zichzelf aan moet :S meer merries die daar last van hebben? las dat cas de hele dag met zichzelf doorbrengt in de wei? die speelt ook einzelganger sinds ze drachtig is?
jennyk
Geplaatst: 08-06-09 17:58
Miszlisanne: ja ik dacht dat woensdag beter uit zou komen. De da komt meestal 's middags en dan zijn de kids vrij dus hoef ik tussen door niet weg om ze uit school te halen. Nu heeft de jongste een verjaardagsfeestje waar ik haar mee moet brengen.... Nouja hopen maar dat ie dan niet komt in die 10 minuutjes die ik dan weg ben. Arme nobel toch merk je dat aan haar gedrag naar mensen of vooral naar soortgenoten?
wildgirl: en?
manueeltje84
Geplaatst: 08-06-09 18:35
Ik moet me dood schamen, ben al 1,5 week niet meer in het toppic geweest Druk druk met van alles en nog wat. Maar even tussen neus en lippen door..
Wet Look zit vandaag ook alweer op 46 dagen dracht
jenny: Bacardi staat op dekstation, daar ben ik niet bij, Doortje en Bo wel Bel buurman regelmatig om zeven uur uit zijn bed omdat de DA om half 8 daar komt en dan moeten we de merries die een veulen hebben eerst nog binnen zetten zodat ze gescand kunnen worden.