Ah, ok. Zal anders wel een moi festijn geweest zijn......
Zo D is nu echt onrustig aan het worden.......!! (oh, eten......duhh)
jSophiaF
Geplaatst: 13-03-09 21:54
Gisteren eindelijk foto's gemaakt van Donna haar tepels/uier. Vandaag zit ze op dag 247 van haar dracht. Ik vind het nog al behoorlijk voor 247 dgn. Het is wel haar eerste veulentje. Ze is wel vrolijk , maar ik mag niet echt meer in de buurt van het uier komen, ze doet niks, maar kijkt alleen zeer lelijk.
De kleine is ook vrij druk in mama's dikke buik, heb wel een beetje medelij met me meisje. We zijn al begonnen met aftellen, hahaha
silketje
Geplaatst: 13-03-09 21:56
vond ik ook, en leerrijk maar een castratie en een arm die verdwijnt in een merrie, die kindjes slapen in geen dagen meer
vond D der coupe geslaagd, vreselijk als je ze dat ziet doen en niet kunt ingrijpen, pfff, hier verleden jaar ook zo een reuze coupe, ik hoop dat silke me daarvan spaart!
wat een prachtig veulen, erg mooi, leuke foto met 4 beentjes in de lucht
de 2de cam doet het ook, heel fijn. hij staat inderdaad niet online, werd me wat te lastig, plus dat ik dat toch ook wel een gek idee vind, kan iedereen je zien ik loop regelmatig in pyjama of in het oudtse vod wat ik kan vinden tussen de paarden syl maakt het spannend, ik hou haar echt goed in de gaten, uier is echt hard en vol, hangt af en toe een druppel aan, maar nog geen melk. kling was vanavond nog uitegzakter als vanmiddag, echt helemaal blubberig (ziet er niet echt charmant uit)
spannend, wie er eerder is, isabel of dynamic het is er wel een mooie avond voor
manueeltje84
Geplaatst: 13-03-09 22:50
Sjoert schreef:
Ja, wat moet ik ervan zeggen
Ik was de enige die niet gekeken heeft
Afijn; je hebt zelf gezien dat ze wat meer rondloopt. Zekere voor het onzekere
Kunnen wij jou merrie niet bekijken Sjoert???
KootMiraDrum
Geplaatst: 13-03-09 23:01
Nicole288 schreef:
Ok the race is on, wie gaat er eerder vanavond, dynamic of isabel.. *maakt zich op voor een lang avondje cammen*
Ooievaarupdate geen een gesignaleerd, alleen 2 Canadese ganzen en een blauwe reiger.... dus........ ze zijn onderweg!!!
Komt die eerst hier langs toevallig? Kyra is erg druk met dr staart en heeft al flink staan schuren terwijl ik haar dat nog nooit heb zien doen.. Heb het veulen nog wel gevoeld met het mesten.. Zou ze al..?
Spannend!!! Voor een heleboel mensen!!!! Er hangt wat in de lucht... wij w88 er hier ook nog op 1. (is niet van mij) is al een week over tijd. Zal morgen een foto maken van de dikke buik.
Zahlina
Geplaatst: 13-03-09 23:50
Spannend en iedereen veel succes...
Ik wil nog weleens roepen, Waarom???? Had de stille hoop dat het eens helemaal mee zou zitten, gewoon een veulen geboren, 1x de DA zien voor algemene check-up en dan een gezonde merrie en veulen zoals vorig jaar met Gvarna. Gelukkig geen levenbedreigende dingen maar helemaal goed gaat het ook niet. We zien de DA iets vaker dan ons lief is de afgelopen 35 uur alleen is het dit keer voor de merrie ipv het veulen.