Nauw hoop voor Citty dat het toch niet zo lang meer gaat duren, en natuurlijk ook voor de wakers en PVD natuurlijk.
Ik ga toch mijn ogen sluiten, en ga morgen wederom lezen wat er in de nacht allemaal is gebeurd.
groetjes
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kannie schreef:@jolliegirl:
bij ons staan de paarden in de winter binnen omdat er anders echt geen gras meer over is in de zomer, ze komen wel iedere dag buiten in de paddock of bak. de paarden staan hier in de zomer op ongeveer 12 hectare. we verweiden vaak en aan het eind van de zomer moeten we meestal bijvoeren. ze staan wel zo lang mogelijk buiten, meestal tot half oktober ongeveer en gaan er eind april,begin mei op.
Adriana schreef:Dan heb je echt mazzel... de fokmerries die ik deed mochten eigenlijk niet eens in de buitenbak en op laatst werd me dat ook verboden...
Edit; dit zou volgens de schoonzoon van de eigenaar te zwaar zijn...
kannie schreef:zou ze ook het liefst de hele dag buiten hebben lopen, maar helaas is dat niet mogelijk, zeker niet op kleigrond, ze vertrappen binnen no-time je hele wei...'s zomers staan ze er trouwens dag en nacht op.
Adriana schreef:Hmm een groot bedrijf is dit niet eens... ik vond en vind het ook belachelijk. Ze waren bang dat het veulen eruit zou vliegen als ze eens een sprintje trekken... maar goed we gaan offtopic
Adriana schreef:Natuurlijk wel... alleen iedereen is gaar krijg ik het vermoeden. Citty laat me niet los...
potverdikkie schreef:Adriana schreef:Natuurlijk wel... alleen iedereen is gaar krijg ik het vermoeden. Citty laat me niet los...
Inderdaad, de wakers voor aankomende nacht slapen op dit moment, en de anderen zijn indd moe. Wat heel begrijpelijk is, daar iedereen zich nu zorgen maakt, en wou dat het afgelopen was.
monique4 schreef:Heb mooie namen voorbij zien komen, PVD keuze genoeg, als je het niet erg vind, ik heb er een paar gepikt![]()
Hoe is het nu met Citty, vlgs mij is ze vanavond rustiger als afgelopen avonden, die foto van haar hoofdje, ze is het zo te zien echt zat, jullie begint het ook op te brekenhup citty hup