Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ods schreef:
melody83 Jou veulen heeft de meest PERFECT aftekening op het hoofd, die je maar kan wensen!! Het maakt haar super ondeugend en ik ben gewoon helemaal verliefd!! Snap heeft ook min of meer zo'n kol/bles maar die van Bolynska is gaver!
Dit is die van Snap...
WenK schreef:Gemene merries hebben we eigenlijk he?
Lisje..... is nog geen nieuws over... En ze komt nog niet naar huis, nog lange niet nog lange niet en ze komt nog niet naar huis tralalalala....
Antoontje schreef:Het zijn gewoon de tinkers die aan het pesten zijn
B.... Is vandaag weer naar buiten geweest, hij krijgt al praatjes
WenK schreef:Ja ik vind ook wel dat wij vannacht veulens mogen, maar ik weet niet wat de merries daar van vinden...
Lisje staat niet thuis omdat thuis op het land is. Ik heb er zelf geen fijn gevoel bij als ze op het land bevallen (no offence voor degenen die dat wel doen of willen). Nu zou ze achter het huis bevallen bij de mensen van wie het land is. Die hebben voor hun eigen paarden een aantal stallen en een paddockje. Lisje zou in de paddock staan om daar haar beebje te krijgen. Echter, Lisje heeft in het verleden heel erg mok en mijt etc gehad en daar een tic aan overgehouden: Stampen met het achterbeen. De achterbuurman van die mensen klaagde dat ie niet lekker kon slapen 's nachts (ze wonen gewoon in het dorp) en dat ze per direct moest vertrekken. Dit was het weekend van 8 en 9 april. Lisje is toen verhuist naar de stal waar Silas staat, de hengst waar ze dit jaar weer door gedekt zal worden.