Dat had Lady dus ook idd.Citaat:met losrijden een paar keer hoesten en that's it.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dat had Lady dus ook idd.Citaat:met losrijden een paar keer hoesten en that's it.
jeddah schreef:Oei! Als ze het niet fijn vind wanneer je met de fjord weg bant zou ik die maar laten staan! Sim staat veel te hinniken als ik Jeddah meeneem, dus deze laatste 6 weken blijft Jeddah ook gewoon thuis! Ik wil niet achteraf het idee krijgen dat ik een miskraam had kunnen voorkomen door thuis te blijven.
Mac schreef:Met verkoudheid heb ik hier gelukkig niet te maken (*afkloppen*), maar ik kan me idd voorstellen dat dit weer niet echt bevorderlijk is voor de paardenbeesten ...
Heb gisteravond wel gemerkt dat ik het spul voor het donker binnen moet halen als het zo hard waait. Kennelijk komen de mumzels tevoorschijn als het donker wordt en alles was hier aan de kletter.
Hoe is het nu met Odessa?
En Lady? Zet de verkoudheid door?
Mac schreef:Pepsi's theezakjes beginnen zich héééél langzaam wat te vullen.
Haar buik gaat nu meer hangen.
Ze wordt ook wat slapper van achter.
Nu begint het er een béétje op te lijken! Een klein beetje maar...
Kijk....moet je wel gelijk vragen of ze je wilt sponsoren natuurlijk. ZIj betaald de dekkingCitaat:"De volgende , mama er kómt voorlopig geen volgende!"
"He bah, dat is nou jammer.. vond het net zo leuk nou!"
Dus als ik ooit nog een keer aan nóg een veulen wil beginnen, dan weet ik iig dat mama achter me staat .