Donderdagochtend gaan we weer scannen om te kijken hoe groot het ei is en dan waarschijnlijk in de middag insemineren. Hopen dat het deze keer beter gaat.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tiwi1969 schreef:Wat leuk een Dexter! Dat zijn zulke lieve koetjes.
Fleckvieh is ook leuk trouwens maar Dexters heb ik jeugdherinneringen aan.
suffie schreef:Hier wordt morgen onze Dexter gedekt door de homozygoot hoornloze Jersey stier Cubswin. Gekozen voor gesext sperma, zodat de kans op een vaarskalfje >90% is. Fleur is al wat ouder en ik zou het leuk vinden om met een dochter van haar verder te fokken.
Onze Fleckvieh pink gaat ook binnenkort onder de stier, dus volgend haar hopelijk 2 veulens en 2 kalfjes.
[ [url=m/LaJDF0.jpg]Afbeelding[/url] ]
AM_Horses schreef:Salatiga. Wat fijn vooruitgang. Ze wordt niet natuurlijk gedekt?
Suffie. Wat leuk zo'n dextergeen verstand van, maar zijn wel super leuk
Cp. Heel erg benieuwd naar deze combinatie. Hopelijk nu wel alles zoals het hoort te gaan
Tiwi. Welkom weer op de bank. Lekker tapas
Smeetje. Balen. Nieuwe ronde nieuwe kansen
Neonlight. Welkom, gave combi. Heeft ze al eerder stippels doorgegeven?
Die van mij moet ook 12 juni gescand op dracht. Ik ga er maar niet vanuit. Als ze niet drachtig is hebben we afgesproken om haar bij Formidable zelf neer te zetten. Zodat het er gelijk vers en warm in kan
fokfanaat schreef:de fokkers willen merries, maar de ruiters ruinen, dus als je voor verkoop fokt denk ik dat er toch ook veel zouden kiezen voor een hengst. Denk dat het wel iets van 50/50 zal blijven
ik zou het echt ideaal vinden.