mopjemop nee volgens mij heb ik het niet uitgelegd hier. Ik wil al heel lang gaan springen, maar met die ik heb kon dat gewoon niet. Nu ik op een stal sta waar veel gesprongen word en ik de kans heb aangeboden gekregen om elke week mee te rijden naar springles begon het steeds meer te kriebelen om te gaan springen. Lang over na gedacht, veel opgeschreven, nagerekend etc. Ik had 2 shetlanders (1 voor de kar, dit jaar voor het eerst lid geworden van een menvereniging) maquavinci en haar eerste veulen (inmiddels 2 jaar). Om een springpaard aan te schaffen zouden er echt 3 uit moeten. Dus zonder ze echt te koop te hebben staan had ik mijn 2 shetlanders zo verkocht. Beide naar bekende gelukkig. Degene die voor de kar loopt is naar dezelfde stal gegaan als waar Maquavinci staat, en Kyara is naar bekende gegaan alleen een stuk verder weg. De verkoop van haar valt me ontzettend zwaar en het twijfelen om megan weg te doen bleef heel erg hangen, plus de twijfel of ik met een nieuw paard het springen na lange tijd ook nog wel leuk zou vinden..
Ik heb net bericht gekregen van de nieuwe baasjes van Kyara dat ze het heel goed doet en ze al een vriendinnetje heeft. Ik word op de hoogte gehouden met foto's en berichtjes (ze is sinds zondag niet meer van mij, dus echt pas net). Als ik wil kan ik Kyara zo terug nemen, net weer via een bericht gekregen. Maar ik wil het de tijd geven, even kijken of ik het kan verwerken of dat het echt heel erg blijft.. Mocht het over een lange tijd nog steeds heel erg aan me knagen dan ga ik haar toch terug overnemen. Maar nu eerst weer even rust in mijn hoofd terug krijgen.
Eilinora
Geplaatst: 09-03-16 21:57
Fotsy schreef:
zijn die makkelijk in omgang, zou ook graag hier een paar schaapjes houden maar ze moeten wel rustig zijn
Ik vind ze wel rustig ja,die hier zijn ook wel heel mak.
De ram verweiden we ook gewoon met een halsband/riem wandelend over straat. Die vind alles prima en houd van knuffelen.
jolandje
Geplaatst: 09-03-16 22:17
jaaaaaaa, een merrieveulen, details en foto's volgen snel,alles lijkt goed ,zwart bont lijkt het wel
Ik dacht zelfs dat Camille pas net de 300 dagen grens had gepasseerd, maar nu weet ik het niet meer hihi Jolanda zal straks vast een uitgebreid verslag doen
Bellarose
Geplaatst: 09-03-16 22:23
Gefeliciteeeeeeeeeerd!! Haha klinkt alsof ze helemaal naar wens is! Foto's graag, we wachten al 4 minuten (geintje)
GoLizz
Geplaatst: 09-03-16 22:25
Jaa! Jolandje! Gefeliciteerd!!
Eilinora
Geplaatst: 09-03-16 22:29
linda2008 schreef:
Ik dacht zelfs dat Camille pas net de 300 dagen grens had gepasseerd, maar nu weet ik het niet meer hihi Jolanda zal straks vast een uitgebreid verslag doen
Geloof idd dat ze pas op 312 dagen zat.
Jolanda ook hier gefeliciteerd!!
suffie
Geplaatst: 09-03-16 22:34
Oh er zijn weer veulentjes gespot en onderweg Gefeliciteerd Jolandje, best snel gegaan als ik zo jouw berichten terug lees. Misschien zelfs wel een beetje onverwachts
Crines, wat heb je er een prachtige merrie bijgekocht En ik had ze ook zo bij elkaar gezet hoor. Een paard dat gewend is om in een kudde/groep te staan, "spreekt" heel goed de paardentaal en weet daar snel mee om te gaan. Ze hebben bij jou zo te zien ook de ruimte. Wie is er nu eerder aan de datum, de schimmel of de zwarte?
CL, heel veel sterkte vannacht, want het zal wel weer een nachtje doorhalen worden voor jou
Bianca, sterkte met de verkoop van Kyara. Is nooit leuk, geef het tijd, dan krijgt het wel een plekje
Jolandje proficiat Foto's, foto's, fotooooooooooooo''s!!!!!! We willen ziehien!!!
Crines, mooie merrie. Heeft Imperiosa oedeem onder haar buik? Zo lijkt het tenminste
BianCatjee, veel sterkte. Altijd moeilijk zulke knopen te moeten hakken. Maar als dit echt is wat je wilt, dan komt het vast goed
CL, ik hoop voor Jill en jou dat het nu snel komt
Hier verder weinig nieuws. Joan zit nu op 270 dagen, dus nog 2 maandjes Gek eigenlijk, in het begin is het nog zo ver weg en ineens is het nog maar 2 maanden te gaan
Geef het even de tijd Bianca, zo'n verkoop is altijd moeilijk als je de keus maakt voor een andere tak van sport. Ik heb vorig jaar ook mijn rijpaard verkocht voor de Welsh A ponies. Tranen met tuiten. Het slijt wel op gegeven moment.
En jolandje helemaal gemist dat jou merrie al zo ver was! Gefeliciteerd. Benieuwd naar foto's en naam!
Biancatjee, dat zijn idd verdrietige dingen. Wel fijn dat je haar terug kan nemen, indien je een leven zonder haar niet kan voorstellen. Das wel geruststellend mss.
Jolandje gefeliciteerd met je merrie baby
Fotsy
Geplaatst: 09-03-16 22:58
gefeliciteerd, oh ze klinkt precies zoals je wilde, super
Pandakaas
Geplaatst: 09-03-16 23:02
Jolanda, hier ook gefeliciteerd!! Uiteraard benieuwd naar het verslag
jolandje
Geplaatst: 09-03-16 23:06
even een snelle foto, maar dit ziet er voor mij uit als het perfecte veulen, ik kijk nu naar de monitor en ze huppelt al vrolijk om haar mama heen, ik ben zóó blij