Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dana01 schreef:ik vond het ook een rotgezicht [*olduser*].... maar ik voel me beter als ik bij commentaar ook een stukje relativeer, dus een reden bedenken waarom iemand het zo doet...
eevita schreef:pony zat niet bij huis inbegrepen??
Woonde vroeger een beruchte familie aan die laan, met een stuk of drie jongens,
eevita schreef:@dana,bedankt voor de uitleg,maar wat ik me afvraag, heb je zojuist de bevalling gezien? Ik meende niet een rode zak te zien, maar wellicht zag ik het niet goed?
Laat maar, bedankt voor antwoord
baasje is nu ook bezig benen uit de knoop te halen.
eevita schreef:@dana,bedankt voor de uitleg,maar wat ik me afvraag, heb je zojuist de bevalling gezien? Ik meende niet een rode zak te zien, maar wellicht zag ik het niet goed?
Laat maar, bedankt voor antwoord
baasje is nu ook bezig benen uit de knoop te halen.
ThePast03 schreef:Dana01 schreef:ik vond het ook een rotgezicht ThePast03.... maar ik voel me beter als ik bij commentaar ook een stukje relativeer, dus een reden bedenken waarom iemand het zo doet...
Beide kanten zijn goed. Ik moet er niet aan denken dat er hier iemand mee zit te kijken en zijn/haar eerste veulen verwacht en denkt dat het zo hoort.
Wat er te zien was was gewoon niet fijn en dat mag best gezegd worden.
Dat die mensen weten wat ze doen daar twijfel ik niet aan en dat ze er waarschijnlijk wel een reden voor hebben twijfel ik ook niet aan, maar het mag best duidelijk zijn dat dit niet normaal is.
b485 schreef:Is het eigenlijk bij een normale bevalling nodig om het veulen droog te wrijven? of zorgt de merrie daar zelf voor? (probeer hier nog wat bij te leren)
Dana01 schreef:dat zou inderdaad niet goed zijn![]()
maar zoals ik al zei, ik vraag mezelf dan af waarom iemand het zo doet...
b485 schreef:Is het eigenlijk bij een normale bevalling nodig om het veulen droog te wrijven? of zorgt de merrie daar zelf voor? (probeer hier nog wat bij te leren)
eevita schreef:b485 schreef:Is het eigenlijk bij een normale bevalling nodig om het veulen droog te wrijven? of zorgt de merrie daar zelf voor? (probeer hier nog wat bij te leren)
serieus?
b485 schreef:Is dit nu zo een domme vraag? Dacht dat men moest zorgen dat het neusje en de mond vrij zijn, en dat de merrie het verder zelf doet.