Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Zahlina schreef:En voor iedereen die het anders zouden hebben gedaan, doe het dan ook, wij hebben voor het gevoel gedaan wat we konde doen. Het is ontzettend balen dat Varna niet mee werkte maar het zijn en blijven dieren die we met zoete woordjes niet kunnen overtuigen.
Vajramani schreef:Jammer dat het niet heeft mogen lukken, maar petje af voor jullie doorzettingsvermogen.
Wij hebben vorig jaar enorm geluk gehad dat onze merrie haar pleegveulen wel wilde accepteren. Ik heb ook gehoord dat het percentage wat wel goed gaat ongeveer 10% is. Dus dat is heel klein.
Mag ik vragen bij welke opvang ze nu staan, in Boyl/Elsoo?
Zahlina schreef:Goedeavond iedereen.
Het klopt, we hebben Xan net afgeleverd op de veulenopvang, voor het eerst vandaag zag ik hem weer blij zijn, hij had gelijk een vriendje van 2 weken oud.
In overleg met de eigenaar hebben we dit gedaan.
De buiten opties hebben we ook nog geprobeert maar Varna wilde alleen maar naar haar vriendinnen en als Xan dan in de weg liep moest hij maken dat hij weg kwam want Varna spuide zo wat vuur.
Voor Xan was het beter om zo snel mogelijk op een plek te komen waar hij zich wel kan hechten en contact te hebben met soort genoten.
Want het is echt niet leuk om constant te vrezen voor je leven.
Ik ben ergens nog erg boos op Varna hoe ze dit schattige veulentje niet wilde helpen maar je kan nooit weten wat er door een merrie heen gaat.
Voor mijn gevoel is hij nu beter af, ik ga er volgende week weer even kijken want hij heeft mijn hart wel gestolen.
Dit is dan wel een tweede keuze optie, naast de merrie is het beste maar ik denk dat het helemaal niet verkeert is.
Pffff ik ga zometeen mijn bedje opzoek en heeeeel lang slapen want dit gaat je allemaal niet in de koude kleding zitten.
En voor iedereen die het anders zouden hebben gedaan, doe het dan ook, wij hebben voor het gevoel gedaan wat we konde doen. Het is ontzettend balen dat Varna niet mee werkte maar het zijn en blijven dieren die we met zoete woordjes niet kunnen overtuigen.