Het is ook allemaal beetje ingewikkeld 
Spannend zeg september! Gracy's eitje was tijdens de eerste scan maar 3cm
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 Het is ook allemaal beetje ingewikkeld 
                                                         peetorlan schreef:Kort verslag [orlando]
me moeder vertelt daalijk meer
whisper is drachtig al 1 maand
hanneke heeft het laatst fout gezien dus 3 babie's volgend jaar

Echt super!! 

! Nu genieten!                                                         
 Pauk schreef:Dat is met 5 weken al.. Vind ik opzich wel vrij vlot..
Zal is met paps overleggen maar misschien kan ik dr dan beter volgende week direct nog een keer laten scannen samen met m'n andere merrie
  Het is wel niet mijn eigen merrie, maar ze staat bij ons in pension. Vandaag wordt ze geinsemineerd dus ik ben heel benieuwd. Het is nogal een lastig drachtig te krijgen merrie. Ze wordt wel hengstig, krijgt ook eitjes, maar ze rijpen niet en ineens zijn er wel 3 eitjes en dan hup weg en niks meer. Nu heeft ze een hormoonbehandeling gehad, is afgelopen vrijdag hengstig gespoten en wordt vandaag dus geinsemineerd. Ik hoop zo dat het gaat lukken. Het is een friese merrie en ze wordt geinsemineerd met zaad van ZoSpecial, dat is dus een bonte hengst. Ben zo benieuwd of het lukt om haar dit jaar wel drachtig te krijgen na het vorig jaar wel 4 of 5 keer geprobeerd te hebben. 

peetorlan schreef:Proud ik ga duimen dat het gaat lukken hoor

Kunnen we hopelijk straks echt gaan aftellen haha!