stil.....snik! wat vreselijk voor je! dat iets wat zo leuk zou moeten zijn zo afloopt! ik hoop dat je idd voor je veulen een goede oplossing vind! en ontzettend veel sterkte met dit enorme verlies! nogmaals veel sterkte de komende tijd groetjes pascale
Wat een verhaal, ben er stil van. Anrike je hebt alles gedaan wat in je vermogen lag, vind het heel erg voor je. Heel veel sterkte Hoop dat het met het veulen wel allemaal goed komt.
jeetje.. het heeft niet zo mogen zijn Jullie hebben álles gedaan wat jullie konden en haar pijn bespaard door zo eerlijk te zijn en haar uit het lijden te verlossen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies, ik denk aan jullie.
Wat vreselijk om zo je merrie te moeten verliezen Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Hopelijk kan het kleine ding je grote verdriet iets verzachten.
Veel sterkte!! en vooral veel geluk met chivas. Denk aan de goede dingen,je hebt gelukkig nog één van de twee,beter was allebei,maar soms kunnen we gewoon niet kiezen wat we willen. Maar je hebt wel de goede beslissing gemaakt. Veel sterkte!!