Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat rot zeg !
 Wat rot zeg !                                                         
Stephany schreef:Dat is heel erg....gelukkig merrie wel ok...
Ga je op vakantie?

!! Maak er wat van, maar dat zal wel lukken
 !! Maak er wat van, maar dat zal wel lukken  

je moet maar zo denken het is gewoon 1 grote familie
 je moet maar zo denken het is gewoon 1 grote familie  ik zag ze met z'n viertjes nog buiten staan vanmiddag, ging naar mijn zusje en de heenweg zag ik erg veel mensen bij jullie, anders was ik wel even langsgewipt om even te kijken bij de baby's
  ik zag ze met z'n viertjes nog buiten staan vanmiddag, ging naar mijn zusje en de heenweg zag ik erg veel mensen bij jullie, anders was ik wel even langsgewipt om even te kijken bij de baby's  

Faniek schreef:Haha je had gerust langs mogen komen, dat was namelijk een groep tuinmensen die voor mijn moeder kwamen voor een rondje tuin
 en ik ben niet zo brutaal om zo maar onaangekondigd aan te komen.oh ja en ik wist natuurlijk dat je vanavond naar de hengstenkeuring ging, dus dat je het druk had
  en ik ben niet zo brutaal om zo maar onaangekondigd aan te komen.oh ja en ik wist natuurlijk dat je vanavond naar de hengstenkeuring ging, dus dat je het druk had  

avandijk schreef:ik ben er vaak, niet altijd 's nachts. ik zal het wel proberen om een oogje op een cam te houden als het iemand gerust stelt in elk geval. whiz, de jouwe krijg ik niet altijd door.