-Janna (damiro b x Wendekreis) x Waniek (heartbreaker x joost) 6 april 2007 - Lundi (voltaire x joost) x numero uno 5 mei 2007 - Elkje (formateur x luckyboy) x Wizz kid (rovenxx x mr. blue) 21 mei 2007
patser en elza staan ook weer bij elkaar. elza's afstamming weet ik niet dus die staat er ook niet bij. nu hopen op een mooie bonte merrie dit jaar hebben we een hengstje gehad.
Ik heb geen idee welke ik hier al wel en niet opgegeven heb, maar hier komt de lijst. Er kan er volgende week nog eentje bijkomen...
Sandromärchen I (Sandro Hit x Donnerhall) drachtig van Florencio - 18feb Dulderin (Hill Hawk x Duden I) drachtig van Weltmeyer - 2 april Alabama (Alabaster x Sumuru) drachtig van Sir Donnerhall - 13 mei Villy Grande (Heartbreaker x Grannus) drachtig van Ceasar - 16 mei Rohstein (Rohdiamant x Grannus) drachtig van Desperados - 15 juni Quirin (Quidam's Rubin x Levantos I) drachtig van Pino - 18 juni Goldina (Grannus x Ludendorff) drachtig van Lord Z - 20 juni Star-Light (salut x Sendbote) drachtig van Verdi - 21 juni Grandia (Grannus x Fernal) drachtig van Carthino Z - 21 juni
ja, ja het wordt een druk JUNI maandje volgend jaar...
Ook bij mij is alles gescant en drachtig bevonden!
melanie5-Raloon's Belle (Bolster Goldleaf x Serock Crusader)- Rondeels Fawn- 22 april 2007 melanie5- Ninnes Laura (Colne Hyperion x Boreas Uboo)- Rondeels Fawn- 3 mei 2007 melanie5- Cornpoppy (billy's Boy x Moorcock Bracken)- Rondeels Fawn- 12 mei 2007 melanie5- Steenzwaanhof's Bellefleur (Wharley Pioneer x Rowfant Saul)- Lowland Damon- 12 mei 2007
Jaja, bij ons gaat ook alles goed. Wanna en Olivia zijn nog steeds drachtig van Tolando en Gribaldi, Het ziet er goed uit ze zijn vorige week voor de laatste keer gescant op naar 28 maart, Hoe krijgen ze het voor elkaar he ? op de zelfde dag uitgerekend en ik maar 1 geboorte- alarm. Misschien de een de camera en de ander een alarm op. Zie het wel komt tijd komt raad